۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹
نقدی برای "تار مشتاق"

نشست نقد و بررسی رمان "تار مشتاق" نوشتۀ شهره مرشدی در حضور نویسندۀ اثر و علی خدایی ۲۷ دی ماه در خانه خورشید برگزار می‌شود.

دبیر کانون داستان‌نویسی بهانه روایت در گفتگو با ایمنا اظهار کرد: شصت و هشتمین نشست کانون داستان‌نویسی بهانه روایت به نقد و بررسی رمان "تار مشتاق" نوشتۀ شهره مرشدی اختصاص دارد و علی خدایی به عنوان منتقد مهمان در این نشست حضور خواهد داشت.

هادی منوچهری تصریح کرد: در بخش نخست این نشست، نقد و تحلیل اثر توسط حضار انجام می‌شود و در ادامه علی خدایی، منتقد برجسته و از نویسندگان ادبیات داستانی اصفهان و کشور، به نقد "تار مشتاق" می‌پردازد. در پایان نیز بخش‌هایی از کتاب توسط خانم مرشدی، خوانش می‌شود و این نویسنده به سوالات حضار در زمینۀ تجربۀ نگارش اثر خود پاسخ خواهد داد.

وی با اشاره به هدف برگزاری این نشست گفت: کانون داستان‌نویسی بهانه روایت در نظر دارد با برگزاری این سلسله نشست‌ها ضمن کمک به شناسایی اثر و جذب مخاطب برای آن، حمایت روزافزونی از نویسندگان جوان حوزۀ ادبیات داستانی داشته باشد. این رویه از سال‌ها پیش در کانون جاری بوده و امیدواریم که بتوانیم پل ارتباطی خوبی بین نویسندگان جوان و قشر مخاطب باشیم.

منوچهری خاطرنشان کرد: در آینده‌ای نزدیک تعداد این نشست‌ها افزایش خواهد یافت و در پی آنیم که این فضا را به نفع نویسندگان جوان حفظ کنیم و توسعه ببخشیم. علاقمندان برای شرکت در نشست نقد و بررسی رمان "تار مشتاق" در حضور نویسندۀ اثر می‌توانند _چهارشنبه_ ۲۷ دی ماه، رأس ساعت ۱۸ به خانه خورشید واقع در خیابان آبشار اول روبروی خانه هنرمندان مراجعه کنند.

کد خبر 334878

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.