ساکنان مسکن مهر نطنز، انشعابات فاضلاب را خریداری کنند

نطنز- رئیس اداره آبفای نطنز گفت: اقدام متقاضیان خرید انشعاب فاضلاب مسکن مهر نطنز موجب خواهد شد تا پایان سال جاری کلیه انشعابات نصب و پکیج در مدار بهره برداری قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، شاهرخ شریفی با اشاره به طرح تصفیه فاضلاب مسکن مهر نطنز، اظهار کرد: با توجه به اینکه تکمیل تصفیه خانه فاضلاب برای کل شهر نطنز بوده، اما به دلیل مشکلات زیاد دفع فاضلاب مسکن مهر و درخواست های مکرر ساکنان مسکن مهر با موافقت مسئولان شهرستان و استان، شرکت آبفا به صورت موقت برای حل مشکلات موجود، پکیج مسکن مهر را با اعتباری بالغ بر ۳۶ میلیارد ریال اعتبار برای تصفیه فاضلاب احداث کرده است.

رییس اداره آبفای نطنز افزود: طی دو سال اخیر در بحث جانمایی، تامین اعتبارات و انعقاد قرارداد و مطالبات قبلی پیمانکار درگیر مشکلات فراوانی بوده ایم که با همکاری تمامی مسئولان شهرستان و استان روند کار سرعت گرفت و در نهایت اواخر خردادماه سال جاری، پکیج آماده بهره برداری شد.

شریفی تصریح کرد: برای استفاده بهینه از پساب خروجی، مذاکرات و هماهنگی های لازم به عمل آمده است و با توجه به نظر مساعد شهردار و اعضای شورای شهر، امیدواریم در این زمینه مشکل خاصی به وجود نیاید.

رییس اداره آبفای نطنز ادامه داد: با توجه به اطلاع رسانی که برای واگذاری انشعابات فاضلاب به عمل آمده است، متقاضیان خرید انشعاب فاضلاب هرچه سریع تر برای تکمیل پرونده پیگیری های مربوطه را انجام دهند تا با هماهنگی لازم و تا پایان سال جاری تمامی انشعابات نصب و پکیج در مدار بهره برداری قرار گیرد.

وی افزود: این اداره در خصوص قسط بندی مبالغ مربوطه نسبت به خرید و نصب انشعابات، آمادگی همکاری کامل با ساکنان مجموعه مسکن مهر رادارد و در این زمینه مشکل خاصی وجود ندارد.

شریفی اظهار کرد: با توجه به نوسانات قیمت در اواخر سال و همچنین در صورت دیرکرد مراجعان، مسئولیت تغییر تعرفه یا افزایش احتمالی هزینه تمام شده، بر عهده خود ساکنان خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: از لحاظ قانونی، مشترکی که انشعاب آب دارد و در صورتی که امکانات فنی در محل موجود باشد، موظف به نصب انشعاب فاضلاب است.

کد خبر 334858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.