محموله پوشاک قاچاق شاهین‌شهر توقیف شد/کشف 13 خودروی مسروقه

کشف محموله پوشاک قاچاق با به ارزش یک میلیارد ریال در شاهین شهر و کشف 13 خودروی مسروقه در کمتر از 24 ساعت از مهم‌ترین اخبار انتظامی استان اصفهان طی 24 ساعت اخیر بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نیروی انتظامی استان اصفهان، رییس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان در بازرسی از انباری در شهر اصفهان یک محموله پتوی خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و 100 میلیون ریال را کشف کردند.

سرهنگ ستار خسروی با اعلام این خبر اظهار کرد: کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس از دپوی یک محموله پتوی قاچاق در انباری مطلع شدند و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: کارآگاهان پس از هماهنگی با مقام قضائی از انبار مذکور بازرسی کردند که در این بازرسی 40 گونی پتو با مارک های مختلف بدون مدارک گمرکی کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ارزش کالای کشف شده توسط کارشناسان یک میلیارد و 100 میلیون ریال اعلام شده است، گفت: در این خصوص 2 نفر دستگیر و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

تصادف اتوبوس مسافربری با دانگ فنگ 8 مجروح برجای گذاشت

رییس پلیس راه استان از برخورد یک دستگاه اتوبوس مسافربری با یک کامیون کشنده دانگ فنگ و مجروحیت 8 نفر از مسافران اتوبوس خبر داد.

سرهنگ حسین پورقیصری گفت: ساعت 6 و 30 دقیقه صبح امروز (26 دی ماه) ماموران پلیس راه "اصفهان-کاشان" از برخورد یک دستگاه اتوبوس مسافربری با یک کامیون کشنده دانگ فنگ در آزادراه امیرکبیر مطلع و برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه این خودرو از استان فارس به سمت تهران در حرکت بود، بیان داشت: متاسفانه در اثر این حادثه رانندگی 8 نفر از مسافران اتوبوس مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

سرهنگ پورقیصری بیان داشت: علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان تصادفات جاده ای عدم توجه به جلو توسط راننده اتوبوس و برخورد با کامیون دانگ فنگ اعلام شده است.

سیتروئن با 187 کیلومتر سرعت متوقف شد

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: یک دستگاه سواری سیتروئن که در محور"نائین –اردکان" با سرعت غیر مجاز 187 کیلومتر بر ساعت حرکت می کرد توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

سرهنگ جهانگیر کریمی گفت: ماموران پلیس راه "نائین" حین کنترل و نظارت بر تردد خودروهای عبوری در محور "نائین-اردکان" یک دستگاه سواری سیتروئن را به علت حرکت با سرعت غیر مجاز متوقف کردند.

وی افزود: دوربین های کنترل سرعت پلیس مقدار 187 کیلومتر سرعت بر ساعت برای این خودرو ثبت کرده بودند.

سرهنگ کریمی اضافه کرد: این خودرو برابر تبصره ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

توقیف محموله میلیونی پوشاک قاچاق در شاهین شهر

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر ازکشف یک محموله پوشاک خارجی به ارزش 200 میلیون ریال در بازرسی از یک سواری سمند خبر داد.

سرهنگ رجبعلی مختاری اظهار کرد::ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالای پلیس آگاهی شهرستان شاهین شهر حین کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه سواری سمند مشکوک و آن را متوقف کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت : در بازرسی از این خودرو یک محموله پوشاک خارجی کشف شد که راننده مدارک گمرکی را ارائه نداد.

مختاری با اشاره به دستگیری یک نفر در این خصوص بیان داشت: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان 200 میلیون ریال اعلام شده است .

کشف 13 خودروی مسروقه در کم تر از 24 ساعت

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف 13 خوروی مسروقه در کم تر از 24 ساعت گذشته توسط ماموران واحدهای گشت انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ حسن یاردوستی اظهار کرد: در پی اجرای طرح ضربتی مبارزه با سرقت در شهرستان اصفهان ماموران واحدهای گشت انتظامی فرماندهی انتظامی پلیس مرکز استان موفق شدند 13 دستگاه خودروی مسروقه را در کم تر از 24 ساعت کشف و به مالباختگان تحویل دهند.

وی در ادامه بیان داشت : پلیس اصفهان با رصد جرایم و حضور پررنگ گشتی‌های محسوس و نامحسوس به طور شبانه روزی اقدام امنیت مطلوب را در جامعه برقرار می کند.

کد خبر 334856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.