مردم اصفهان ناجی واحدهای تولیدی می‌شوند

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان از آغاز دومین جشنواره کالای ایرانی در بازارهای روز کوثر خبرداد و گفت: فرهنگ‌سازی مصرف کالای داخلی از ورشکستگی واحدهای تولیدی داخلی جلوگیری کرده و از این طریق به اشتغال‌زایی کمک می‌کند.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان، اصغر کشاورز راد اظهارکرد: سال گذشته نخستین جشنواره کالای ایرانی با همکاری بهره‌بردا ران و تولیدکنندگان برتر استانی و کشوری در شهر اصفهان در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولیدکنندگان داخلی برگزار شد، امسال نیز با توجه به استقبال شهروندان از این برنامه، دومین جشنواره کالای ایرانی در بازارهای روز کوثر از ۲۵ دی آغاز شده و تا تیرماه سال آینده ادامه دارد.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان ادامه داد: حمایت از تولیدکنندگان داخلی، عرضه محصولات بومی با حضور تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان معتبر داخلی، حمایت از اشتغال و سرمایه ملی و حفظ و حمایت از محیط‌زیست از اهداف دومین جشنواره کالای ایرانی در بازارهای روز کوثر است.

کشاورز راد خاطرنشان کرد: به منظور قدردانی از شهروندان به دلیل اعتماد آنان به کالاهای داخلی، با همکاری تولیدکنندگان و سازمان میادین، جوایزی به ارزش ۲ میلیارد تومان به برندگان دومین جشنواره کالای ایرانی اهدا خواهد شد.

وی با بیان اینکه افزایش آگاهی مردم نسبت به ظرفیت‌های موجود در زمینه کالاهای با کیفیت ایرانی و فرهنگ‌سازی در زمینه مصرف کالاهای ایرانی یکی دیگر از اهداف جشنواره است، اضافه کرد: فرهنگ‌سازی مصرف کالای داخلی و تبیین ضرورت آن برای مردم، از ورشکستگی واحدهای تولیدی داخلی جلوگیری کرده و از این طریق به اشتغال‌زایی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی کمک می‌شود.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه مردم با شرکت در این جشنواره، ناجی واحدهای تولیدی می‌شوند، خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی‌های این جشنواره مشارکت بخش خصوصی است، به طوری که تمامی هزینه‌های مرتبط با جشنواره و اهداء جوایز توسط بهره‌برداران بازارهای روز کوثر و تولیدکنندگان کالاهای ایرانی تأمین شده است و سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری تنها وظیفه نظارتی جشنواره را بر عهده دارد.

کد خبر 334843

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.