سومین نماز باران در جوار مسجد جامع اصفهان اقامه می‌شود

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: برای سومین بار نماز باران در جوار حرم مقبره علامه مجلسی (ره) اصفهان و در مسجد جامع اصفهان اقامه می شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف‌و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین رضا صادقی اظهار کرد: باتوجه به اینکه در سال جاری نزول رحمت الهی در اصفهان بسیار کم و ناچیز بوده است و این مورد نیز باعث ایجاد خشکسالی بیشتر در اصفهان شده است در همین راستا و با هدف جلب رحمت و مغفرت خداوند برای نزول باران نماز استسقاء اقامه می شود.

وی ادامه داد: این نماز صبح روز جمعه 29 دی ماه ساعت 9 و 30 دقیقه و برای سومین بار به امامت آیت الله سید ابوالحسن مهدوی عضو مجلس خبرگان رهبری در جوار حرم مقبره علامه مجلسی(ره) اصفهان و در مسجد جامع اصفهان اقامه می شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان خاطرنشان کرد: همه اقشار جامعه اعم از جوانان، نوجوانان، میانسالان، زنان و مردان حضوری پرشور در این مراسم داشته باشند و حضور افراد مسن و کودکان در این مراسم نیز موجب برکت می شود، همچنین مستحب است که این افراد در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه روز بگیرند و قبل از شرکت در این آیین معنوی غسل و استغفار و توبه کنند شاید که این امر مورد قبول درگاه خداوند متعال قرار گیرد.

کد خبر 334827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.