پرداخت تسهیلات مالی به کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد

مدیرکل امور مالی، تسهیلات اعتباری و صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با توجه به تفاهم نامه منعقد شده بین دانشگاه آزاد اسلامی و بانک ملی ایران، واحدهای دانشگاهی می توانند نسبت به پرداخت تسهیلات اقدام کنند.

به گزارش ایمنا، فرزاد ناظمی تاکید کرد: دانشگاه در مورد وام های کارکنان، اعضای هیئت علمی و دانشجویان صرفا به عنوان معرف بوده و تعهدات لازم جهت بازپرداخت تسهیلات اعطایی در چارچوب این بخشنامه توسط بانک عامل از متقاضیان اخذ می شود.

وی درباره جزئیات تسهیلات به کارکنان و اعضای هیئت علمی گفت: کارکنان رسمی حداکثر تا مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال، کارکنان قراردادی حداکثر تا مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال، اعضای هیئت علمی تمام وقت حداکثر تا مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال و اعضای هیئت علمی نیمه وقت حداکثر تا مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال می توانند از تسهیلات بانکی استفاده کنند.

ناظمی درباره تسهیلات به دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی نیز توضیح داد: دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشگاه بر اساس مفاد تفاهم نامه منعقده می توانند مطابق با سهمیه تعیین شده علاوه بر استفاده از تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان واحد، از تسهیلات بانکی که به عنوان کمک هزینه شهریه تحصیلی دانشجویان بوده و به حساب واحد دانشگاهی مربوطه واریز می شود، بهره مند شوند.

منبع: ایرنا

کد خبر 334819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.