اصفهان میزبان چهارمین «کنفرانس ملی مهندسی برق ایران»

دبیر اجرایی چهارمین «کنفرانس ملی مهندسی برق ایران» گفت: این کنفرانس اسفند ماه امسال در دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد برگزار خواهد شد.

محمدرضا یوسفی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اعلام این خبر اظهار کرد: چهارمین "کنفرانس ملی مهندسی برق ایران" با مشارکت مرکز تحقیقات ریزشبکه های هوشمند در دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد در تاریخ ۸ و ۹ اسفند ماه سال جاری در دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد برگزار می شود.

وی تاکید کرد: مهلت ارسال مقالات به چهارمین کنفرانس ملی مهندسی برق ایران تا ۱۵ بهمن ماه سال جاری است.

دبیر اجرایی چهارمین کنفرانس ملی مهندسی برق ایران محورهای این کنفرانس را شامل "مهندسی برق- قدرت"، "مهندسی برق-مخابرات"، "مهندسی برق –کنترل"، "مهندسی برق –الکترونیک"، "مهندسی برق-بیوالکترونیک"، "مهندسی برق- سخت افزار"، "مهندسی برق – شبکه"، "مهندسی برق- پایگاه داده" و "مهندسی برق- نرم افزار" اعلام کرد.

یوسفی هدف از برگزاری این کنفرانس را انعکاس و اعتلای فعالیت های پژوهشی انجام شده در زمینه مهندسی برق با تکیه بر توانمندی های ملی در حوزه های صنایع، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و تحقیقاتی دانست و افزود: این کنفرانس به منظور گسترش دانش فنی و تبادل آخرین دستاوردهای علمی و تحقیقاتی توسط صنعتگران، پژوهشگران و اندیشمندان مراکز پژوهشی و دانشگاهی داخل کشور و پیگیری و رصد رویدادهای علمی و تجاری مرتبط با مهندسی برق برگزار می­‌شود.


 

کد خبر 334816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.