"رگ خواب" به شبکه نمایش خانگی آمد

بهترین فیلم سال ۹۶ به انتخاب مجله فیلم و انجمن منتقدان سینمای ایران از امروز -سه شنبه- ۲۶ دی ماه از سوی موسسه هنر اول در شبکه نمایش خانگی توزیع شد.

به گزارش ایمنا، فیلم "رگ خواب" ساخته حمید نعمت الله و نویسندگی معصومه بیات است که در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر توانست توجه منتقدان بسیاری را به خود جلب کرده و جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن را نصیب "لیلا حاتمی" کند.

"رگ خواب" چهارمین ساخته حمید نعمت الله پس از فیلم های بوتیک، بی پولی و آرایش غلیظ است که به دغدغه های همیشگی کارگردان می پردازد. این فیلم روایتگر ماجرای زندگی زنی به نام "مینا" (با بازی لیلا حاتمی) است که با رهایی از ازدواجی ناموفق، برای اداره زندگی خود و پدرش به دنبال شغلی می گردد و مسیر زندگی اش با کامران (با بازی کوروش تهامی) تلاقی می کند، ناکامی در این ماجرای عاشقانه در او احساس شکست و بی‌پناهی ایجاد و زندگی او را با بحران های تازه ای مواجه می کند.

بهترین جلوه های ویژه میدانی و بهترین عکس از دیگر جوایز فیلم رگ خواب در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر است. این فیلم همچنین در یازدهمین دوره جشن منتقدان و نویسندگان ایران، جوایز بهترین فیلم، کارگردانی، فیلمنامه، موسیقی متن، بازیگر نقش اول زن و بازیگر نقش اول مرد را به خود اختصاص داد و در رشته های بهترین طراحی صحنه و لباس، فیلمبرداری، تدوین و چهره پردازی نامزد دریافت جایزه شد.

همچنین فیلم "رگ خواب" در نوزدهمین دوره جشن خانه سینما موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن، فیلمبرداری، جلوه های ویژه بصری، صداگذاری و صدابرداری و در رشته های بهترین فیلم، کارگردانی، فیلمنامه و بازیگر نقش اول مرد نامزد دریافت جایزه شد.

کد خبر 334815

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.