پایان ساخت فیلم "رنگ‌های خاطره"

مراحل تولید فیلم داستانی "رنگ‌های خاطره" به نویسندگی نوید ایزدیار و کارگردانی نیما سرایی به پایان رسید.

تهیه کنندۀ فیلم "رنگ‌های خاطره" در گفتگو با ایمنا از پایان مراحل تولید این فیلم خبر داد و اظهار کرد: این فیلم آبان ماه سال جاری در تنکابن کلید خورده بود و اکنون با اتمام مراحل ساخت برای حضور در جشنواره‌ها آماده شده است.

حمید محمدی تصریح کرد: داستان "رنگ‌های خاطره" در مورد یک بیمار روانی است که در تیمارستان بستری شده و برای تفریح، فیلم تماشا می‌کند. او تحت تاثیر این فیلم‌ها تصمیم به نوشتن یک سناریو می‌گیرد و اتفاقاتی که در آسایشگاه رخ می‌دهد و آنچه را که آرزو دارد اتفاق بیفتد روی کاغذ می‌نویسد. در ادامۀ فیلم، صحنه‌های نوشته شده توسط این بیمار به تصویر کشیده می‌شود و در پایان، مخاطب متوجه می‌شود که مشغول تماشای فیلمنامۀ نگاشته شده توسط این بیمار بوده است.

محمدی با اشاره به نام عوامل این فیلم گفت: در این فیلم بازیگرانی چون اویس محمد حسنی، جوانه دلشاد، کاوه سعیدی، دنیا طالشی، مهسا صالح و علی اکبر رشیدی علویجه ایفای نقش می‌کنند و نام دیگر عوامل فیلم نیز به این شرح است: مدیر فیلمبرداری سعید حصاری، مدیر صدابرداری محمد رضا مرتضایی، مدیر برنامه ریزی محمد رحمانیان، طراح گریم، صحنه ولباس زهرا بابایی، دستیار کارگردان امید جاذبی، مجری طرح  موسسه سینمایی نمای باز سپاهان، مدیر تولید علی اکبر رشیدی علویجه، عکاس مجتبی ایمانزاده، فیلمبردار پشت صحنه و ساخت تیزر امیر حسین قربانی، منشی صحنه فاطمه شایسته فرجام، مدیر تدارکات فرهاد فومنی، دستیار صدا محمدرضا محمدی، دستیاران فیلمبردار سجاد اعلائی و محمد پوشنه، دستیار صحنه و لباس محمدرضا فردی‌باغی.

کد خبر 334779

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.