پیشگیری از سرقت احشام نیازمند همکاری دامداران است

تیران-فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون گفت: پیشگیری از سرقت احشام نیازمند همکاری دامداران در رعایت نکات ایمنی و حفاظت از محیط دامداری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، سرهنگ علی صادقی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سرقت احشام در شهرستان تیران و کرون از جمله پرونده های مهم پلیس آگاهی بوده که امسال کشف سرقت احشام بیش از ۱۲۰ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: با توجه به پراکندگی دامداری ها، این دسته از سرقت ها بیشتر دیده می شود، البته با افزایش گشت و کنترل تردد دام در جاده های شهرستان این دسته از سرقت ها کاهش یافته و دستگیری مجرمان انجام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون با اشاره به اینکه رعایت اصول امنیتی و حفاظتی در کاهش سرقت احشام ضروری است، تصریح کرد: پیشگیری از سرقت احشام نیازمند همکاری دامداران در رعایت نکات ایمنی و حفاظت از محیط دامداری است.

وی اضافه کرد: اجرای طرح تجمیع دامداری ها در شهرستان تیران و کرون در کاهش سرقت احشام ضروری است که نیازمند پیگیری این موضوع از طرف دستگاه های اداری و اتحادیه دامداران است.

سرهنگ صادقی با اشاره به گستردگی طولی و موقعیت جغرافیایی شهرستان تیران و کرون، گفت: خدمات انتظامی و امنیتی پلیس باید افزایش یابد که در این خصوص افزایش یگان انتظامی در حال پیگیری است تا یک واحد کلانتری به کلانتری های این شهرستان افزوده شود.

وی یادآورشد: ارایه خدمات راهنمایی و رانندگی در بخش کرون با محوریت فرماندهی انتظامی بخش انجام شده و ایستگاه پلیس راهنمایی و رانندگی فعال می شود.

وی به افزیش کشف ۱۰۰ درصدی خودرو، ۷۱ درصدی وسایل داخل خودرو، ۱۷ درصد اماکن خصوصی، چهاردرصدی موتورسیکلت، ۳۴۷ درصدی حشیش، ۱۹ درصدی مواد مخدره شیره و افزایش کشف ۱۲ درصدی مواد مخدر از نوع شیشه اشاره کرد و گفت: امسال سرقت جیب بری، قطعات خودرو، جرائم خشن و موتورسیکلت در شهرستان تیران و کرون به ترتیب ۱۰۰درصد، ۷۸ درصد، ۲۵ درصد و ۲۲درصد کاهش داشته است.

وی در ادامه با بیان اینکه جوانان در معرض تهدیدها و آسیب های اجتماعی هستند، تصریح کرد: باید مسئولان امر و خانواده ها با توجه بیشتری نسبت به جوانان و نوجوانان از آسیب ها و تهدیدها جلوگیری کنند.

سرهنگ صادقی با بیان اینکه چترحمایتی پلیس بر سرجوانان این شهرستان است، خاطرنشان کرد: جوانان سرمایه های هر منطقه و کشور هستند و باید از آن ها نسبت به تهدیدهای اجتماعی مراقبت کرد که پلیس با برگزاری جلسات آموزشی و ارایه آگاهی بخشی سعی در کاهش معضلات اجتماعی داشته است.

کد خبر 334766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.