گزارش سامانه ترافیکی شهر اصفهان

در حال حاضر مسیر روبه روی ترمینال کاوه از شمال به جنوب و بالعکس ترافیک سنگینی دارد و تردد خودروها به سختی انجام می‌شود، در این نقطه از شهر پارک دوبل خودروها سهم زیادی در افزایش ترافیک دارد.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر اصفهان، هم‌اکنون (دوشنبه ساعت ۱۸) در هر دو محور رفت و برگشت به ویژه شمال و جنوب بزرگراه شهیدخرازی، رفت و آمد خودروها سنگین است، البته توقف خودرویی در پهنه بزرگراه مشاهده نمی‌شود، اما حرکت خودروها به سختی انجام می‌شود.

بر اساس این گزارش، درخیابان شمس‌آبادی محدوده خیابان شیخ‌بهایی، بار آمد و شد سنگین است و حرکت خودروها به کندی انجام میشود، همچنین از میدان‌ انقلاب تا خیابان‌پاسداران ترافیک زیادی مشاهده می‌شود.

مسیر روبه روی ترمینال کاوه از شمال به جنوب و بالعکس ترافیک سنگینی وجود دارد، در این نقطه از شهر پارک دوبل خودروها سهم زیادی در افزایش ترافیک دارد.

در روگذر خیابان امام‌خمینی نیز مشکل خاصی به لحاظ رفت و آمد خودروها وجود ندارد و در میدان آزادی شرایط ترافیکی آرام است.

وقتی از خیابان شیخ‌صدوق وارد خیابان سعادت‌آباد شوید، اگر قصد حرکت به سمت میدان‌آزادی داشته باشید، در ترافیک سنگینی گرفتار خواهید شد، در خیابان شهدای‌صفه به سمت زیرگذر شهدای غزه  نیز بار ترافیکی سنگین است.

در چهارراه شکرشکن رفت و آمد مطلوبی مشاهده می‌شود و در زیرگذر میدان‌ امام‌علی(ع) به سمت خیابان هاتف مشکلی وجود ندارد.

از میدان ۲۵ آبان تا میدان‌شهدا، ترافیک همچون روزهای گذشته بسیار سنگین است، در میدان شهدا ابتدای خیابان کاوه نیز بار ترافیکی خودروها به دلیل پارک های دوبل که در بیشتر ساعات شبانه روز توسط رانندگان بی‌تفاوت به قوانین رانندگی انجام می‌شود، ناآرام و وضعیت بسیار نامناسب است.

خیابان بزرگمهر محدوده خیابان بلال در هر دو محور مشکل خاصی به لحاظ تردد خودروها وجود ندارد، اما خیابان جی شلوغ است، به ویژه وقتی از صیاد شیرازی وارد خیابان جی شوید و قصد حرکت به سمت میدان احمد آباد را داشته باشید، ترافیک خیابان صبر و حوصله هر چه بیشتر رانندگان را می‌طلبد.

کد خبر 334753

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احمد عابدی IR ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۵
    0 0
    ضمن تشکر از ایمنا به خاطر اطلاع‌رسانی، خواهشمندم این موضوع را به گوش مسئولین برسانید تا با نظارت از طریق دوربین‌های شهری اولا توقف‌های اطراف میدان‌ها و چهارراه‌ها را اعمال قانون نمایند و ثانیا فکری به حال اعمال قانون خودروهای تک سرنشین کنند