گزارش سامانه ترافیکی شهر اصفهان

در حال حاضر در میدان احمد آباد، ورودی خیابان جی به دلیل توقف دوبل خودروهای شخصی و تاکسی‌ها ترافیک سنگینی وجود دارد و تردد خودروها قفل شده است.

 به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع رسانی سامانه ترافیکی شهر، هم اکنون(دوشنبه ساعت ۱۲:۳۰) در چهارراه فرایبورگ و خیابان سعادت آباد به سمت میدان آزادی و بالعکس تردد خودروها به سختی انجام می‌شود.

بر اساس این گزارش، در مسیر شمال به جنوب اتوبان شهید خزازی ترافیک قفل شده و رفت و آمدها به سختی انجام می‌شود، همچنین در شمال پل فردوسی به سمت میدان انقلاب مسیر بسیار متراکم است.

همچنین ترافیک عبوری در خیابان مسجد سید مسیر غرب به شرق حدفاصل تقاطع زاهد تا خیابان طیب ترافیک سنگین است.

صبح امروز یک دستگاه خودرو پژو در اتوبان شهید اقارب پرست به دلیل سرعت بالا واژگون شد، این زنگ خطری به رانندگان پرسرعت است که در رسیدن به مقصد عجله نکنند.

ترافیک عبوری از میدان آزادی تا تقاطع توحید نیمه‌سنگین و ترافیک خیابان کمال اسماعیل تا حدودی سنگین است، به طوری که تردد خودروها به سختی انجام می‌شود. در حال حاضر در میدان احمد آباد، ورودی خیابان جی به دلیل توقف دوبل خودروهای شخصی و تاکسی‌ها ترافیک سنگینی وجود دارد به طوری که تردد خودروها را قفل کرده است. دقایقی پیش نیز یک دستگاه خودرو با یک موتورسیکلت در زیرگذر آقاخانی خیابان بزرگمهر تصادف کرد که علت حادثه سرعت غیرمجاز گزارش شده است.

کد خبر 334709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.