ساماندهی حمل و نقل تیران و کرون با راه اندازی ترمینال انجام می شود

تیران-معاون فرماندار شهرستان تیران و کرون گفت: ساماندهی ناوگان حمل و نقل بین شهری شهرستان تیران و کرون با راه اندازی ترمینال و پایانه مسافربری انجام می شود.

عبدالله بنهری در گفت وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، با اشاره به عدم وجود ترمینال مسافربری در شهرستان اظهارکرد: جابه جایی مسافران در دو گاراژ در شهر تیران انجام می شود که نارضایتی مردمی و اختلال در امور ترافیکی شهر را به دنبال دارد.

وی افزود: به دلیل مناسب نبودن مکان دو گاراژ مسافربری مشکلات ترافیکی در سطح شهر ایجاد می شود که نارضایتی ها و مشکلات ترافیکی در شورای ترافیک همواره مطرح و راهکارسنجی در این خصوص با نظر کارشناسان و پیشنهاد رانندگان انجام شده، اما نیاز به نگاه همه جانبه است.

معاون فرماندار شهرستان تیران و کرون با اشاره به اینکه بر اساس طرح جامع شهری پیش بینی ترمینال صورت گرفته، گفت: ساماندهی ناوگان حمل و نقل بین شهری شهرستان تیران و کرون با راه اندازی ترمینال و پایانه مسافربری مرکز شهرستان انجام می شود.

وی ادامه داد: بر اساس پیشنهاد کارشناسان باید ترمینال راه اندازی و محل های پارک سوار برای ناوگان حمل و نقل در سطح شهر برای رفاه مسافران و تسهیل برای دسترسی به ایستگاه ها فراهم شود.

بنهری یادآورشد: برای احداث ترمینال نیاز به مشارکت بخش خصوصی با شهرداری تیران است؛ تا اینکه این پروژه مهم انجام شود که شرکت های تعاونی مسافربری شهرستان می توانند در اجرای این پروژه مشارکت کنند و علاوه بر رفع نیاز فرصت سرمایه گذاری را به نفع خود بکار گیرند.

کد خبر 334681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.