ایستگاه مشترک شهردار اصفهان و اصحاب رسانه

شهردار اصفهان گفت: با توجه به وضعیت آلودگی هوا، مدیریت شهری همواره بر گسترش فرهنگ استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی تاکید دارد و این مهم را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، با توجه به وضعیت آلودگی هوای شهر اصفهان به منظور گسترش فرهنگ استفاده از حمل و نقل عمومی صبح امروز (یکشنبه) شهردار اصفهان به همراه خبرنگاران رسانه‌های گروهی از ایستگاه مترو آزادی بازدید و سپس با استفاده از مترو به محل نشست خبری شهردار که قرار است ساعاتی دیگر در محل سازمان قطار شهری برگزار شود، حرکت کردند.

قدرت الله نوروزی در حاشیه این سفر شهری در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به وضعیت آلودگی هوا، مدیریت شهری همواره بر گسترش فرهنگ استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی تاکید دارد و این مهم را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار می‌دهد.

وی به کاهش سرفاصله‌های حرکت مترو اشاره کرد و افزود: در ابتدای فعالیت مترو، هر قطار شهری به فاصله نیم ساعت در مسیر حرکت می‌کرد، اما با تلاش های صورت گرفته این مهم اکنون به ۱۵ دقیقه کاهش یافته است.

شهردار اصفهان اظهارامیدواری کرد: با توسعه سایر خطوط مترو و استقبال شهروندان شاهد بهبود آلودگی هوا و رفع ترافیک در شهر باشیم.

کد خبر 334587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.