‌خطر در کمین کرانچار/ امیر، قلعه سپاهان را فتح کرد

شکست سپاهان در شهرآورد فوتبال اصفهان باعث شد تا سرمربی کروات این تیم بیش از هر زمان دیگری خطر اخراج را بالای سر خودش احساس کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، از ضربه سر ساسان انصاری که در روز ۲۵ مرداد امسال بر تور دروازه رشید مظاهری نشست تا گلی که میلاد فخرالدینی وارد دروازه سپاهان کرد فقط پنج ماه زمان فاصله بود، اما اختلاف امتیازی این دو گل آنقدر زیاد بود که امروز تعدادی از هواداران سپاهان خواستار اخراج سرمربی تیمشان شده‌اند. این باخت، کارت زرد طاهری مدیرعامل سپاهان را هم به دنبال داشت تا کرانچار بداند که برای ماندن بر روی نیمکت سپاهان کاری بسیار سخت به خصوص در سه هفته آینده در پیش رو دارد.

اما اگر بخواهیم کیفیت فنی شهرآورد اصفهان را مورد بررسی قرار دهیم باید گفت که این بازی به قول صحبت همیشگی امیر قلعه‌نویی دو نیمه کاملاً متفاوت داشت. در نیمه نخست ذوب‌آهن بعد از زدن گل نخست در چند مرحله به دروازه حریف خودش نزدیک شد و حتی فرصت افزایش تعداد گل های خودش را هم داشت اما در نیمه دوم و با عقب رفتن ذوب‌آهن این سپاهان بود که به دروازه حریف نزدیک شد و فشاری همه جانبه را بر روی دروازه ذوب‌آهن ایجاد کرد که البته هیچکدام به جز پنالتی دقایق پایانی به ثمر ننشست. شاید کلیدی‌ترین صحنه این بازی ضربه سری بود که مهدی شریفی در هنگام نتیجه یک بر صفر ذوب‌آهن با بی دقتی به بیرون زد تا تیمش از رسیدن به گل تساوی محروم شود و هیچ بعید نیست که اگر آن توپ گل می‌شد سرنوشت این بازی کاملاً عوض می‌شد.

ذوب‌آهن در نیمه دوم با در اختیار گذاشتن توپ به حریف این اجازه را به سپاهان داد تا خودش را به پشت محوطه جریمه شاگردان امیر قلعه‌نویی برساند و در ادامه ضدحملات ذوب‌آهن بود که با استفاده از سرعت تبریزی و پاس‌های دقیق مهدی رجب‌زاده طراحی شد تا ذوب‌آهن با زدن گل دوم خیالش را از پیروزی در این بازی راحت کند. ابراهیم عالمه گلر سوری سپاهان هم در این بازی دروازه‌اش در لیگ برتر فوتبال ایران باز شد ولی او هم بر روی گل های ذوب‌آهن و به خصوص گل دوم می‌توانست عملکرد بهتری از خودش به نمایش بگذارد که این اتفاق نیفتاد.

شکست در شهرآورد پایان رویاهای سپاهان در این فصل نبود، اما به هر حال کرانچار به سمت خروجی باشگاه نزدیک کرد و همانطور که در بسیاری از لیگ‌های دنیا پیروزی در برابر تیم همشهری می‌تواند حضور یک سرمربی را بر روی نیمکت تیمش تضمین کند اینجا هم شکست سپاهان در برابر ذوب‌آهن ممکن است به قیمت اخراج زلاتکو کرانچار تمام شود. البته باید منتظر ماند و دید که این کروات با تجربه چگونه می تواند خودش و تیمش را از این شرایطی که دچارش شده نجات دهد.

کد خبر 334576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.