چهار تئاتر صحنه‌ای و خیابانی در کاشان اجرا شد

کاشان -مدیر اجرای سیزدهمین جشنواره تئاتر مهر کاشان گفت: نمایش‌های صحنه‌ای «چشم‌های بسته از خواب»، «گامی در دوزخ گامی در بهشت» و «اگر شبی از شب‌های تهران مسافری...»‌ در نهمین روز جشنواره به روی صحنه رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان کاشان، سیدابوالفضل بنی‌حسینی اظهار کرد:‌ نمایش صحنه‌ای «چشم‌های بسته از خواب»، به نویسندگی محمد چرمشیر و کارگردانی مجتبی جدی با ژانر  اجتماعی و مسائل مربوط به خانواده کار گروهی از کاشان در تماشاخانه ماه و نمایش «گامی در دوزخ گامی در بهشت» به نویسندگی مصطفی کولیوند و کارگردانی مرتضی جلالی با ژانر اجتماعی کارگروهی از قم در سالن مهرگان و «اگر شبی از شب‌های تهران مسافری...» با ژانر اجتماعی در قالب کارگاه آموزشی ویژه هنرمندان تئاتر در خانه تئاتر برگزار شد.

مدیر اجرای سیزدهمین جشنواره تئاتر مهر کاشان تصریح کرد: همچنین نمایش خیابانی «همسایه‌داری» به نویسندگی و کارگردانی محسن بلوری در ندامتگاه، خانه سالمندان و فرهنگسرای مهر اجرا شد.

وی افزود: "کاسکت"،  "خروس"، "مجلس شاه کشی به روایت عکاس باشی" و  "گنهکاران به بهشت نمی‌روند" از جمله نمایش‌های خیابانی و صحنه‌ای در روز دهم سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر است که روز شنبه ۲۳ دی ماه به روی صحنه می‌رود.

کد خبر 334561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.