اجرای نهضت آسفالت معابر روستایی استان اصفهان

تیران- مدیرکل بنیاد مسکن استان اصفهان گفت: طی چهار سال گذشته نهضت آسفالت معابر روستایی استان اصفهان با توزیع ۴۵ هزار تن قیر انجام شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، غلامحسین خانی، امروز (شنبه) در جلسه شورای اداری شهرستان تیران و کرون به برنامه های بنیاد مسکن استان اصفهان اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه های بنیاد مسکن اجرای فعالیت های خدماتی در روستاها است که آسفالت معابر، اجرای طرح هادی و مقاوم سازی بافت فرسوده و صدور سند از جمله این اقدامات است.

وی افزود: طی چهار سال گذشته نهضت آسفالت معابر روستایی استان اصفهان با توزیع ۴۵ هزار تن  قیر رایگان انجام و با همکاری دهیاری ها و فرمانداری ها آسفالت معابر صورت گرفته و نهضت آسفالت در شهرستان تیران و کرون به صورت ویژه با پیگیری فرمانداری و بخشداری انجام شد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اصفهان با بیان اینکه امسال توزیع قیر انجام می شود، تصریح کرد: توزیع ۱۰ تن قیر رایگان از برنامه های امسال برای آسفالت معابر روستایی است که با تداوم همکاری بین دهیاری ها و بخشداری ها آسفالت معابر انجام می شود.

وی با بیان اینکه بنیاد مسکن استان اصفهان مسئولیت بازسازی منازل در شهرستان سرپل ذهاب را برعهده دارد، اظهار کرد: بازسازی و تعمیر بیش از ۱۵ هزار باب مسکن باید توسط بنیاد مسکن استان اصفهان انجام شود که تاکنون آواربرداری بیش از دو هزار و بازسازی چهار هزار باب مسکن انجام شده است.

خانی با بیان اینکه تاکنون اسکان موقت شش هزار نفر از زلزله زدگان کرمانشاه فراهم شده است، ادامه داد: تاکنون یک هزار کانکس برای اسکان موقت مردم زلزله زده کرمانشاه آماده و ارسال شده است که در این میان خیران همکاری خوبی داشته اند.

وی خواستار همکاری پیمانکاران استان اصفهان برای باسازی مسکن زلزله زدگان شد و گفت: پیمانکاران محلی استان کرمانشاه وارد همکاری شده اند، اما نیاز به همکاری پیمانکاران از سایر بخش های کشور است.

کد خبر 334560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.