ترافیک وحشتناک نقش‌جهان به خاطر فیش‌های هزار تومانی! + عکس

مشکل پارکینگ و ترافیک اطراف ورزشگاه نقش‌جهان، دربی شصت و دوم فوتبال اصفهان را هم تحت تأثیر قرار داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روز گذشته دربی اصفهان در حالی برگزار شد که استقبال خوب تماشاگران از این بازی نکته امیدوار کننده‌ای برای فوتبال اصفهان بود، اما ترافیک عجیب ورودی ورزشگاه نقش‌جهان که به مشکلی تکراری در بازی‌های پرتماشاگر این ورزشگاه تبدیل شده است باعث شد تا بسیاری از هواداران کمی دیرتر و دقایقی بعد از آغاز بازی به ورزشگاه برسند.

علت این ترافیک سنگین چیزی نبود جز گرفتن فیش‌های هزار تومانی از رانندگانی که قصد ورود به پارکینگ ورزشگاه را داشتند. در واقع صف‌های طولانی که به این دلیل تشکیل شده بود، ترافیکی وحشتناک به وجود آورد تا از تماشاگر گرفته تا مسئول برگزاری بازی و خبرنگار دیرتر به ورزشگاه برسند. جالب اینکه هزینه‌ای که برای پارکینگ پرداخت می‌شود هم تضمین کننده امنیت خودروهای داخل پارکینگ نیست و پس از پایان بازی هم فیشی از رانندگان دریافت نمی‌شود!

ورزشگاه نقش‌جهان به جز ورودی که اکنون در دسترس است، یک جاده و یک پارکینگ دیگر هم دارد، اما تل خاک پشت ورزشگاه مانع بهره‌برداری از آن ورودی و پارکینگ شده است تا همه حجم ورودی ورزشگاه به یک خیابان ختم شود. معمولاً در بازی‌های ورزشگاه نقش‌جهان مشاهده می‌شود جمعیت زیادی پس از سوت آغاز بازی تا اواسط نیمه نخست تازه به سکوها می‌رسند و این موضوع یک بار دیگر لزوم رفع مشکل تل خاک اطراف ورزشگاه را به مسئولان مربوطه گوشزد می‌کند.

اگر ورزشگاه نقش‌جهان مانند ورزشگاه آزادی چندین ورودی و چندین پارکینگ دور تا دور محوطه ورزشگاه داشت، طبعاً ترافیک ورود خودروها به هر پارکینگ هم کمتر بود، اما در ورزشگاه نقش جهان به دلیل مشکل تل خاک پشت ورزشگاه عملاً یک جاده ورودی و یک پارکینگ از دسترس خارج شده است.

در هر صورت هواداران سپاهان با وجود شرایط ناامید کننده تیمشان در این فصل باز هم استقبال خوبی از بازی‌های خانگی به عمل آوردند و بد نیست مسئولان این باشگاه نیز برای رفاه تماشاگران حداقل‌ها را فراهم کنند و هر هفته مشکلاتی مانند آبخوری، پارکینگ، ترافیک و ... سوء مدیریت مسئولان برگزاری بازی را سوژه نکند.

کد خبر 334529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.