کرانچار: نباید مأیوس شویم/ نمی‌دانم چرا کارت دستیارانم صادر نشده است

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: در فوتبال نباید بدبین باشیم و هنوز مسابقاتی در پیش داریم که نباید مأیوس شویم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، زلاتکو کرانچار عصر امروز (جمعه) و پس از شکست دو بر یک تیمش در شصت و دومین دربی فوتبال اصفهان، در نشست خبری این دیدار اظهار کرد: بازیکنان تلاش خود را انجام دادند و از تلاش آنها راضی‌ام، اما از نتیجه بازی راضی نیستم. ذوب‌آهن از فرصت‌های خود استفاده کرد و به این تیم تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: می‌توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم، اما این اتفاق نیفتاد. از هواداران سپاهان که حمایتمان کردند تشکر می‌کنم، اما این فوتبال است و نتیجه قابل پیش‌بینی نیست. زمانی که یک گل دریافت کردیم می‌توانستیم از موقعیت‌های خود استفاده کنیم، اما متأسفانه نتوانستیم گلی به ثمر برسانیم.

کرانچار افزود: به خاطر هوادارانی که به ما دلگرمی می‌دادند و با چهره‌های غمگین از ورزشگاه رفتند ناراحتم. فوتبال همین است. تسلط ما بر بازی مشخص بود، اما نتیجه را واگذار کردیم. من بدشانسی سپاهان را محدود به این بازی نمی‌دانم و در نیم‌فصل نخست هم بدشانس بودیم و در بسیاری از بازی‌ها که می‌توانستیم پیروز شویم نتیجه دیگری رقم خورد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: سپاهان در حال شکل‌گیری است و تازه می‌خواهیم به شرایط خوب برسیم. تغییری در کار نداریم و بازیکنان کوشا هستند تا این مسیر را ادامه دهیم.

وی در مورد اینکه آیا شعار هواداران سپاهان علیه این تیم از دقیقه ۷۵ باعث نشد بازیکنان این تیم احساساتی بازی کنند، اظهار کرد: زمانی که هواداران در ۱۵ دقیقه پایانی این گونه رفتار کردند همه دیدند که ما هم شانس گل داشتیم، ضمن اینکه شریفی هم موقعیت گلزنی داشت و نتوانست گل بزند. یک اشتباه ساده باعث شد به راحتی گل نخست را دریافت کنیم و سر خوردن پورقاز باعث گل دوم شد که هواداران از این مسایل ناراحت هستند. مسئول‌ترین فرد پاسخگو من هستم و از آنجا که تیم در حال شکل‌گیری است می‌توانیم این شکست را در بازی‌های آینده جبران کنیم.

کرانچار در پاسخ به اینکه آیا سپاهان می‌تواند سهمیه آسیایی بگیرد، افزود: نوید این را داده بودم که اگر نتایج مناسبی بگیریم می‌توانیم به جایگاه واقعی خود برسیم و به سهمیه نزدیک شویم. ایمان دارم که این کار شدنی است. در فوتبال نباید بدبین باشیم و هنوز مسابقاتی در پیش داریم که نباید مأیوس شویم.

وی در مورد احترام مربیان در فوتبال ادامه داد: قلعه‌نویی به من لطف دارد. من هم ایشان را دوست دارم و این مربی کار خود را به خوبی انجام می‌دهد. ادای احترام در فوتبال ایران موضوع بسیار بزرگی است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سوال خبرنگار ایمنا که آیا احساس نمی‌کند دست تیمش برای حریفان رو شده است، اضافه کرد: نیم‌فصل دوم را بهتر آغاز کردیم و کسب امتیاز بهتری داشتیم. تغییراتی هم در شیوه بازی خود داشتیم، اما امروز بدشانس بودیم. نتیجه می‌توانست به شکل دیگری رقم بخورد. اگر به همین شیوه ادامه دهیم نشان خواهیم داد که بهتر از سپیدرود رشت و فولاد هستیم. شیوه بازی خود را نسبت به بازیکنان انتخاب می‌کنیم و در دقایق پایانی نیز یزدانی را به جلو فرستادیم تا از ارسال‌ها به گل برسیم. اعلام پنالتی هم به دلیل همین تغییر تاکتیک بود و در کل اشتباهات فردی خودمان باعث شد نتیجه نگیریم. از شیوه‌های مختلف استفاده می‌کنیم تا حریف را غافلگیر کنیم.

وی در مورد اینکه چرا کریم قنبری، کمک مربی سپاهان و علی لسان‌فولادی، مربی دروازه‌بان‌های این تیم به جای نشستن روی نیمکت در جایگاه ویژه حضور داشتند، گفت: این موضوع به باشگاه و سازمان لیگ مربوط می‌شود که چرا کارت‌های آنها هنوز صادر نشده است.

کد خبر 334471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.