قلعه‌نویی: دربی اصفهان بازی عشق و معرفت بود/ پول نرسد کوپن من و آذری می‌سوزد!

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: امروز توسط هواداران سپاهان تشویق شدم و به نظر من باید دربی اصفهان را بازی عشق و معرفت بنامیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر قلعه‌نویی عصر امروز (جمعه) و پس از پیروزی دو بر یک تیمش در شصت و دومین دربی فوتبال اصفهان، در نشست خبری این دیدار اظهار کرد: در ابتدای بازی توسط هواداران سپاهان تشویق شدم و این جو را در کمتر ورزشگاهی می‌بینیم و به نظر من باید بازی امروز را بازی عشق و معرفت بنامیم. دربی‌های زیادی دیده‌ام، اما امروز روز زیبایی برای فوتبال ایران بود و امیدوارم این فضا را در سایر ورزشگاه‌ها هم ببینیم. دیدار امروز، بازی تکریم، عشق و معرفت بود و ورزش ما این چیزها را کم دارد.

وی افزود: در دربی‌های زیادی حضور داشته‌ام، اما امروز را مثل روز بازی تراکتورسازی و النصر روز افتخار فوتبال ایران می‌دانم. خدا کند این فرهنگ در تمام جامعه ایجاد شود.

قلعه‌نویی ادامه داد: دربی امروز زیبا، درگیرانه و با احترام بود و درست است بازی را بردیم، اما می‌توانستیم مساوی کنیم یا شکست بخوریم. زمانی که یک بر صفر پیش بودیم می‌توانستیم سه گل دریافت کنیم، اما هوشیاری دفاع ذوب‌آهن و شاید هم بدشانسی مهاجمان سپاهان باعث شد نتیجه حفظ شود. به دنبال تله‌گذاری در بازی بودیم و سپاهان در نیمه دوم موقعیت نداشت. شاید مالکیت توپ آنها بیشتر بود، اما کنترل بازی را در دست گرفتیم تا از فرصت‌ها استفاده کنیم.

وی گفت: به دلیل اینکه سپاهان سه دفاعه بازی می‌کرد فخرالدینی را یک خط جلوتر آوردیم و در پست بازی بوحمدان نیز تغییراتی داشتیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد مشکلات مالی تیمش در آستانه حضور در بازی پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: در تمام دوران مربیگری‌ام تنها در دو سالی که در سپاهان بودم از نظر مالی راحت بودیم، ولی خدا نگذرد از آنهایی که جام آسیایی را از سپاهان گرفتند. آن سپاهان بهترین تیم باشگاهی تاریخ ایران بود. استقلال سیزدهمی و نهمی و دسته سه و تیم ملی بی‌پول برای من بود و الان هم ذوب‌آهن! از همه مسئولان خواهش می‌کنم به ذوب‌آهن نگاه ملی داشته باشند. به وجود بازیکنان و همکارانم افتخار می‌کنم.

قلعه‌نویی اضافه کرد: بازیکنان ذوب‌آهن تا کنون تنها ۳۰ درصد دریافتی داشته‌اند و بازیکنان جدید تیم هم چیزی دریافت نکرده‌اند. امیدوارم مدیرعامل کارخانه ذوب‌آهن و سایرین نگاهشان را تغییر دهند و اگر در این هفته پولی به تیم تزریق نشود، کوپن من و آذری می‌سوزد. حتی فکر می‌کنم بازیکنان نفت تهران ۵۰ درصد قرارداد این فصل خود را گرفته‌اند.

وی در مورد شعارهایی که علیه کرانچار سر داده شد، افزود: دنیای فوتبال برد و باخت دارد و مردم نیز مطالباتی دارند. این مطالبات هم اقتصادی است و هم فرهنگی و ورزشی، اما راه درخواست این مطالبات باید درست باشد. کرانچار مربی بزرگی است و باید احترام او حفظ شود. قلباً او را دوست دارم، اما مردم مطالباتی دارند که شاید به ورزشگاه کشیده می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد اینکه احساس نمی‌کند سپاهان به همان شیوه‌ای بازی کرد که او می‌خواست، گفت: اگر بخواهیم چند تیم نام ببریم که فوتبال زیبا انجام می‌دهند یکی از آنها سپاهان است. سپاهان در گردش توپ و ایجاد موقعیت جزء تیم‌های نخست ایران است. جدول را نبینید، اما در نیمه دوم مالکیت توپ در اختیار سپاهان بود. ما تله‌گذاری کردیم تا بتوانیم از موقعیت‌ها استفاده کنیم. البته اگر باخته بودیم شرایط متفاوت بود و شاید می‌گفتند چرا فخرالدینی را جابجا کردی.

کد خبر 334470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.