خلوص نیت و پشتکار مرحوم مظاهری موجب محبوبیت اجتماعی و موفقیت او در عرصه های مختلف بود

مرجع عالی قدر تشیع اظهار کرد: مرحوم حجت الاسلام شیخ مهدی مظاهری، از علما و خطبای معروف و موفقی بود که ده ها سال دراصفهان و سایر مناطق کشور، مجالس دینی و دعا را به خوبی اداره می کرد و موجب هدایت نسل جوان بود

به گزارش ایمنا، حضرت آیت الله  العظمی ناصر مکارم شیرازی  روز جمعه، در پیامی به مناسبت درگذشت حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ مهدی مظاهری،گفت: فقدان اسفناک دانشمند محترم حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ مهدی مظاهری(ره) موجب نهایت تاسف گردید.

معظم له بیان کرد: آن فقید سعید از علما  و خطبای معروف  وموفقی بود که ده ها سال در اصفهان  و سایر مناطق کشور، مجالس دینی و دعا را به خوبی اداره می کرد و موجب هدایت نسل جوان بود.

این مرجع تقلید خاطرنشان کرد: خلوص نیت، علاقه  و پشتکار آن فقید سعید موجب محبوبیت اجتماعی  و موفقیت او در عرصه های مختلف بود، علاوه بر اینها با تاسیس موسسات  بسیار پربرکتی با کمک خیران به کمک نیازمندان  و اعتلای فرهنگی دینی می شتافت و گروه زیادی از موسسات خیریه ای و فرهنگی بهره مند بودند.

ایشان تصریح کرد: اینجانب مصیبت بزرگ را به همه اهالی محترم اصفهان مخصوصا به بیت شریف  و فرزندان او تسلیت عرض کرده  و اجر جزیل و صیر جمیل برای آنها از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

منبع: صاحب نیوز

کد خبر 334466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.