قحطی گل در دربی فوتبال بانوان/ زور ذوب‌آهن و سپاهان به هم نرسید

دربی برگشت فوتبال بانوان اصفهان برنده نداشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ورزشگاه بهرام عاطف مجموعه شفق ‏اصفهان صبح امروز میزبان جدال تیم‌های ذوب‌آهن و سپاهان بود تا پیش از برگزاری دربی شصت و دوم فوتبال مردان اصفهان، فوتبال‌دوستان شاهد هیجان دربی فوتبال بانوان اصفهان باشند.

تلاش فوتبالیست‌های بانوی ذوب‌آهن و سپاهان در نیمه نخست این دیدار گلی در بر نداشت و دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن رفتند. البته در نیمه دوم هم توپی از خط دروازه‌ها نگذشت تا دربی برگشت فوتبال بانوان اصفهان در آغاز نیم‌فصل دوم لیگ برتر، برخلاف دربی رفت با تساوی بدون گل به پایان برسد. دربی دور رفت با پیروزی پرگل هفت بر سه سپاهان به پایان رسیده بود.

از نکات حاشیه‌ای این مسابقه، تحریم پوشش تصویری این دیدار توسط عکاسان اصفهانی بود و بانوان عکاس نیز در اعتراض به عدم همکاری با عکاسان مرد برای پوشش تصویری دربی اصفهان، از عکاسی از این مسابقه خودداری کردند.

در یکی دیگر از مسابقات مهم هفته نخست دور برگشت لیگ برتر فوتبال بانوان، تیم راه‌یاب ملل سنندج نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده سپاهان با نتیجه چهار بر دو از سد نماینده فارس گذشت و جای سپاهان را در رده سوم جدول رده‌بندی گرفت.

در دیگر دیدار مهم این هفته نیز شهرداری بم با چهار گل پارس جنوبی بوشهر را شکست داد و با ۳۳ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی باقی ماند.

نتایج هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال بانوان به شرح زیر است:

ذوب‌آهن اصفهان‎ صفر -‎‏ سپاهان ‏اصفهان صفر

پارس جنوبی بوشهر صفر -‎‏ شهرداری بم ۴

‏راه‌یاب ملل سنندج ‏‎ - ۴‎نماینده فارس ۲

‏آذرخش تهران‎صفر - پالایش گاز ایلام ۵

خیبر خرم‌آباد صفر - همیاری آذربایجان غربی یک

شهرداری سیرجان - استقلال خوزستان (برگزار نشد)

کد خبر 334445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.