باید برای مردم اصفهان دست بزنم

علیرضا عصار بعد از هفت سال، در جمع مردم اصفهان به اجرای برنامه پرداخت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا عصار، خواننده بنام کشورمان که بعد از هفت سال و در زمانی کمتر از سه هفته برای رونمایی از آخرین آلبومش به نام "جز عشق نمی‌خواهم" به دعوت شرکت ملی کنسرت به اصفهان آمده بود و شامگاه گذشته -پنجشنبه- ۲۱ دی ماه با استقبال پرشور مردم هنردوست اصفهان در تالار رودکی اصفهان به روی صحنه رفت.

عصار در حالی که قطعه "قدسیان آسمان" را اجرا می کرد با تیپ همیشگی شلوار مشکی با پیراهنی مشکی و تقریباً بلند به روی صحنه آمد، لباس پوشیدنش بی شباهت به درویش‌ها نیست. همه همراهانش نیز مشکی پوشیده بودند.

سالن رودکی اصفهان مملو از جمعیتی بود که با ورود علیرضا عصار همه به صورت ایستاده این هنرمند توانمند کشورمان را تشویق کردند. نورپردازی متشکل از رنگ‌های گرم، فضایی دلچسب برای کنسرت این خواننده به وجود آورده بود.

عصار پس از اجرای اولش با مخاطبان درون سالن احوالپرسی کرد. او گفت: "بیان احساساتم کار سختی است. از اعماق وجودم خوشحالم که به شهر خودم اصفهان آمدم. به داشتن هموطنانی که در اصفهان دارم افتخار می کنم.

عصار "انسانم آرزوست" را به عنوان دومین قطعه برای اجرا در اصفهان انتخاب کرده بود، او قبل از اجرای این قطعه حضار را به هم‌خوانی دعوت کرد.

این هنرمند که سعی داشت مردم را بیشتر در اجرا با خود همراه کند، هنگام اجرای قطعه "بوی باران" میکروفن را به سمت مردم گرفت تا قسمتی از این آهنگ را با وی همخوانی کنند.

"عشق الهی" چهارمین آهنگی بود که با همراهی یک‌صدای حضار نواخته شد و در بخش هایی از آن خواننده سکوت می کرد.

تا صدای حضار در سالن بپیچد همچنین "مهرداد عالمی" نوازنده ویلنسل بخش هایی از این آهنگ را تکنوازی کرد.

پس از اجرای "عشق الهی" عصار خطاب به حضار گفت: "همه همکاران به خاطر داشتن طرفدارانی چون شما به من حسودی می کنند". او بعد از این جمله "حال من بی تو" را با تکنوازی "ماکان حافظی" نوازنده گیتار الکتریک آغاز کرد و در ادامه دیگر نوازندگان با وی همراه شدند.

"آیه‌های عاشقانه" ششمین آهنگی بود که علیرضا عصار آن را با انرژی مضاعفی برای حضار در سالن اجرا کرد و پس از تمام شدن این قطعه خطاب به مردم اصفهان گفت: " کنسرت‌های اصفهان همیشه برای من یادآور خاطرات خوب بوده است، بهترین مخاطبان من در کل کشور شما هستید و من این جمله را همه جا عنوان کرده‌ام."

عصار پس از اجرای هفتمین اجرا با نام "محتسب" که با شور بی نظیر حضار اجرا شد اضافه کرد: "من باید برای مردم اصفهان دست بزنم."

عصار قطعه‌های پایانی سانس اول کنسرتش در اصفهان را از ترانههای آلبوم جدیدش ادامه دارد و آهنگ "نوجوونی" را که به عنوان اولین اجرا در این بخش انتخاب کرده بود، اجرا کرد.

"جز عشق نمی خواهم"، " آیه‌های عاشقانه" نیز آهنگ‌های بعدی بودند که عصار آنها را اجرا کرد.

او در ادامه قطعه "بت‌ها" را با نشستن پشت ویلنسل و نوازندگی همراه با خوانندگی اجرا کرد که با اجرای این آهنگ همه سالن در سکوت فرو رفت. نوازندگی عصار سالن را به وجد آورد و همه به احترامش ایستادند.

"ای یار غلط کردی" آهنگ دیگری بود که عصار در پارت بعدی آن را اجرا کرد و همایون نصیری نوازنده پرکاشن در بخش هایی از این آهنگ تک نوازی کرد.

پس از اتمام این آهنگ تعداد زیادی از حضار درخواست اجرای "خیابان‌خوابها" را داشتند که عصار خطاب به آنها گفت که مجبور است مطابق کنداکتور برنامه اجرا داشته باشد و با جمله " کماکان در صفوف ایستاده در نماز ابن ملجم ها فراوان اند" آهنگ بعدی خود به نام "بن بست" را کلید زد. او پس از اتمام قطعه "بن بست" یاد دوست قدیمی‌اش "افشین یداللهی" را نیز زنده کرد.

"خیال نکن" آخرین اجرای علیرضا عصار در تالار رودکی اصفهان در سانس اول بود که با همخوانی حضار به پایان رسید و عصار پس از پایان این قطعه گفت: "من طبق معمول ۲۰ سال گذشته حرفم رو پس نمی‌گیرم و همچنان عاشق مردم اصفهان هستم."

گفتنی است، در این اجرا پویا نیک پور رهبر و نوازنده پیانو ، دارا دارایی نوازنده گیتارباس، آرش مقدم نوازنده درامز، همایون نصیری نوازنده پرکاشن، حسام متولی نوازنده پرکاشن، امیر شهابی نوازنده کیبورد، مهرداد عالمی نوازنده ویلنسل، میلاد عمرانی ویلن و سرپرست گروه زهی ارکستر این خواننده، ماکان حافظی نوازنده گیتار الکتریک و گروه کر نامیرا به سرپرستی فرهاد هراتی علیرضا عصار را همراهی کردند.

کد خبر 334436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.