آخرین جزییات جشنوارۀ تئاتر و نمایشنامه نویسی روح الله

نتایج بازبینی نمایش‌های بخش صحنه‌ای و خیابانی نخستین جشنواره تئاتر روح الله ۲۴ دی ماه اعلام می‌شود.

دبیر هنری جشنواره تئاتر و نمایشنامه نویسی روح الله در گفتگو با ایمنا اظهار کرد: هیأت انتخاب این جشنوارۀ در بخش صحنه‌ای احمد شاهین فر، احمد خوانساری، جمشید صدری و رضا کشانی هستند و در بخش خیابانی نیز ابوالفضل شریفی، سید علیرضا بدری، احمد رضایی دارافشانی و هوشنگ جمشیدیان به داوری می پردازند. حجت الاسلام عباس کمساری، رییس موسسۀ تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) نیز در هر دو بخش به عنوان نمایندۀ موسسه حضور خواهد داشت.

محمدرضا رفیعی تصریح کرد: بازبینی نمایش های خیابانی در روزهای ۱۵ و ۱۶ دی ماه و بازبینی نمایش های بخش صحنه ای تا ۲۲ دی ماه انجام شد، نتایج بازبینی هر دو بخش نیز تا ۲۴ دی ماه اعلام خواهد شد.

وی با اعلام آخرین آمار آثار دریافتی در بخش نمایشنامه نویسی گفت: در بخش نمایشنامه نویسی که به صورت کشوری برگزار می شود، تا کنون ۱۳۵ اثر به دبیرخانۀ جشنواره ارسال شده است. اسامی برگزیدگان این بخش بین ۲۵ تا ۳۰ دی ماه اعلام می‌شود و در اختتامیۀ جشنواره، ترتیب رتبۀ این برگزیدگان مشخص خواهد شد.

نخستین جشنواره تئاتر و نمایشنامه نویسی روح‌الله به همت موسسۀ تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) از یکم تا ششم بهمن ماه در اصفهان برگزار می‌شود.

کد خبر 334434

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.