۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹
"ماه تی‌تی" به صحنه می‌رود

نمایش "ماه تی‌تی" به نویسندگی اردشیر صالح‌پور و کارگردانی محمد انصاری، روزهای ۲۴ و ۲۵ دی ماه در سالن اداره فرهنگی ورزشی کارگران روی صحنه می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "ماه تی‌تی" یکی از متل‌های قدیمی ایل بختیاری است که داستان شجاعت چند دختر ایلیاتی را در برابر الازنگی‌ها که موجوداتی دیو مانند هستند، بیان می‌کند. اردشیر صالح پور در نمایشنامۀ "ماه تی تی" قصه را از جایی آغاز می‌کند که چند دختر ایلیاتی برای جمع‌کردن هیزم به کوه می‌روند، اما به دلیل تاریک شدن هوا راه را هنگام بازگشت گم می‌کنند. این دختران وقتی به مقصد می‌رسند که الازنگی‌ها همۀ چادرها را غارت کرده‌اند و هیچ‌کس آن‌جا حضور ندارد. در همین لحظه یک الازنگی به آن‌ها حمله می‌کند و ماه تی تی و دیگران به دفاع از خود بر می‌آیند، در نهایت دختران در درختی پنهان می‌شوند و الازنگی آن‌ها را رها می‌کند، اما...

در این نمایش بازیگرانی چون شمیم فروتن، حدیث پرورش، زهرا جوانمردی، شیوا عالی، مریم پریوش، فاطمه علی بالایی و المیرا طالبی در نقش دختران ایل و ساغر موسوی، بهنام مشکات، ملیحه سلیمانی، احسان کیانی، یونس جیحانی، شادی رضایتمند و سجاد بهزادی به عنوان الازنگی‌ها، ایفای نقش می‌کنند. دیگر عوامل این نمایش نیز عبارتند از: شیرزاد کوراوند مدیر اجرایی، سمیه دهقانی دستیار کارگردان، ندا چیت‌ساز بازیگردان، مهدی طغیانی و راضیه انصاری گریم، مهرداد طغیانی نور، عیسی سلیمانی طراح لباس و دکور و احمد انصاری مدیر هماهنگی.

علاقمندان برای دیدن این نمایش می توانند روزهای ۲۴ و ۲۵ دی ماه رأس ساعت ۱۸:۳۰ به سالن اداره فرهنگی ورزشی کارگران واقع در خیابان چهارباغ بالا، روبروی بیمارستان شریعتی مراجعه کنند.

کد خبر 334406

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ساغر IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۴
    4 0
    عالیهههههه خیلی قشنگهههه حتمن ببینید