بعضی از مسئولان هنوز صدای مردم را نشنیده‌اند

شهرضا – امام جمعه شهرضا گفت: نباید اجازه دهیم که صدای مردم در زیر اغتشاشات مدفون شود، البته بعضی از مسئولان هنوز صدای مردم را به درستی نشنیده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، حجت الاسلام سیف الله یعقوبی در جلسه ستاد تسهیل ارایه خدمات به شهروندان اظهار کرد: مردم جامعه در شرایط فعلی معضلات زیادی دارند که باید برای رفع آن‌ها تلاش کنیم، پس از اغتشاشات اخیر باید صدا مردم را بشنویم و مطالبات آن‌ها را برآورده کنیم.

وی تأکید کرد: اخذ مالیات‌های سنگین سبب نارضایتی مردم شده، این در حالی است که مبنای اخذ مالیات خوداظهاری مؤدیان است، اما برخلاف دارایی اعلام شده از سوی آنان مبنای اخذ مالیات براساس مبالغ پرداختی در سال‌های قبل محاسبه می‌شود.

امام جمعه شهرضا تصریح کرد: مسئولان اداره امور مالیاتی باید بدانند که مالیات‌ها باید از درآمد مؤدیان اخذ شود، اما در شرایطی که به علت رکود اقتصادی حاکم بر بازار افراد هیچ درآمدی نداشته‌اند باز هم از آنان مالیات گرفته می‌شود.

حجت الاسلام یعقوبی گفت: لازم است، شفاف‌سازی در عملکرد مدیران، مبنای عمل در اداره امور باشد، زیرا اگر با صداقت و براساس شفاف‌سازی با مردم سخن نگوییم ممکن است حوادث اخیر باز هم تکرار شود.

وی اظهار کرد: اگر دوستدار انقلاب و مردم هستیم باید مشکلات مردم را حل کنیم، نباید جریانات اخیر را تنها در قالب اغتشاش تفسیر کنیم و حرف مردم را نادیده بگیریم.

امام جمعه شهرضا با انتقاد از عدم حضور بعضی مسئولان دستگاه‌های اجرایی در این جلسه، تأکید کرد: مردم پشتوانه اصلی نظام هستند و اقتدار و امنیت کشور مرهون آن‌ها است، این در حالی است که بعضی از مسئولان هنوز صدای مردم را نشنیده‌اند.

کد خبر 334379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.