بودجه ۹۷ شهرداری اصفهان تا پایان دی به شورا تقدیم می‌شود

مدیر برنامه ریزی و بودجه شهرداری اصفهان گفت: شعار توسعه شهر با مشارکت بخش خصوصی از جمله اهداف برنامه اصفهان ۱۴۰۰ است که امیدواریم در سال آینده بتوانیم در این مسیر حرکت کنیم.

سعید فردانی در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: طی جلسات متعددی که با حضور مدیران شهری و اعضای شورای شهر برگزار شد، ۳۰ هزار میلیارد ریال بودجه برای شهرداری اصفهان در سال آینده پیش بینی شد.

وی با بیان اینکه برنامه و بودجه سال ۹۷ طبق بازنگری برنامه راهبردی اصفهان ۱۴۰۰ تدوین شده است، افزود: در این راستا احکام و سیاست‌های شهرداری اصفهان برای اولین بار طبق بازنگری برنامه راهبردی اصفهان ۱۴۰۰ به کل بدنه شهرداری شامل معاونت‌ها، مدیریت‌ها و سازمان‌های وابسته ابلاغ شد و در چارچوب این سیاست‌ها، تمامی پروژه‌های نیمه تمام از لحاظ محدوده مکانی، زمانی، هزینه‌ها و اولویت‌های آن مورد بررسی قرار گرفت، سپس تخصیص اعتبارات عمرانی و جاری طبق اهداف برنامه‌ریزی شد.

مدیر برنامه‌ریزی و بودجه شهرداری اصفهان اضافه‌ کرد: شهرداری اصفهان باید تا پایان دی بودجه سال آینده را تدوین کرده و لایحه آن را به شورای اسلامی شهر تقدیم کند تا شورا نیز در یک بازه زمانی یک ماهه در کمیسیون‌های مختلف خود این لایحه را مورد بررسی قرار دهد تا دخل و خرج شهرداری اصفهان برای سال ۹۷ مشخص شود.

فردانی با اشاره به شفاف‌سازی و دسترسی اطلاعات لازم برای بودجه ریزی سال آینده افزود: همه اطلاعات لازم به صورت آنلاین در اختیار مدیران  شهری قرار گرفت تا بتوانیم به همه سوالات مطرح شده به طور دقیق پاسخگو باشیم و در کمترین زمان، بهترین نتیجه را بگیریم.

وی با بیان اینکه بودجه ۹۷ گام سوم برای رسیدن به برنامه راهبردی اصفهان ۱۴۰۰ است، گفت: در برنامه ریزی امسال تلاش کردیم، فاصله بودجه با شاخصه های برنامه اصفهان ۱۴۰۰ کمتر شود تا منابع مالی به پروژه های اولویت‌دار اختصاص پیدا کند.

وی ادامه داد: در بودجه ۹۷ شهرداری اصفهان به پروژه‌های مربوط به حمل و نقل عمومی، زیست محیطی و مشارکتی توجه خاصی شده است تا از ظرفیت بخش خصوصی بیش از پیش استفاده شود.

فردانی خاطرنشان‌کرد: شعار توسعه شهر با مشارکت بخش خصوصی از جمله اهداف برنامه اصفهان ۱۴۰۰ است که امیدواریم در سال آینده بتوانیم در این مسیر حرکت کنیم.

کد خبر 334368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.