میلاد می‌ماند یا حسنی می‌آید؟

سرمربیان سپاهان و ذوب‌آهن چاره‌ای ندارند جز اینکه در شهرآورد اصفهان تغییراتی را در خطوط میانی و هجومی تیم‌هایشان ایجاد کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، به دلیل غیبت برخی بازیکنان، تغییر در ترکیب سپاهان و ذوب‌آهن در شهرآورد اصفهان نسبت به آخرین دیدارهای این دو تیم در لیگ برتر گریزناپذیر است، اما اینکه زلاتکو کرانچار و امیر قلعه‌نویی در قبال این موضوع چه تمهیداتی خواهند اندیشید کاملاً مشخص نیست.

تغییرات گریزناپذیر در خط میانی سپاهان

میلاد سرلک که هفته هفدهم لیگ برتر را به خاطر سه‌اخطاره بودن از دست داد خوش‌شانس بود که پس از پشت سر گذاشتن محرومیت یک‌جلسه‌ای خود به ترکیب سپاهان بازگشت زیرا رسول نویدکیا که در غیاب او در دیدار با پدیده خوش درخشیده بود خودش به خاطر سه‌کارته شدن، بازی با پارس جنوبی از هفته هجدهم لیگ برتر را از دست داد.

ستاره سپاهان در دیدار با پدیده به احتمال زیاد در شهرآورد اصفهان به جمع ۱۱ مرد منتخب زلاتکو کرانچار باز خواهد گشت، اما حتی با وجود برگشت احتمالی نویدکیا به ترکیب سپاهان احتمالاً باز هم جا برای سرلک تنگ نخواهد شد زیرا در این فاصله علی کریمی هم به خاطر آسیب‌دیدگی از دسترس کادر فنی خارج شده است.

البته سپاهانی‌ها یک هافبک جدید هم دارند که هواداران بی‌صبرانه منتظر رونمایی از او هستند. ادون حسنی که دیدار با پدیده را به خاطر صادر نشدن ITC اش و بازی با پارس جنوبی را به دلیل مصدومیت از دست داد ظاهراً هنوز کاملاً مهیای بازی نیست. این هافبک آلبانیایی که در ناحیه عضله چهارسر ران خود اندکی التهاب دارد، در جلسات تمرینی منتهی به شهرآورد اصفهان جدا از سایر بازیکنان و همراه فیزیوتراپ تیم تمرین کرده است، هرچند که به گفته پزشک سپاهان مشکلی برای بازی در شهرآورد روز جمعه ندارد. در این شرایط، ممکن است زلاتکو کرانچار حسنی را از ابتدا در ترکیب سپاهان قرار ندهد، اما در ادامه او را به عنوان بازیکن جایگزین به زمین بفرستد.

البته هافبک‌هایی که از آنها نام برده شد کاملاً با یکدیگر هم‌پُست نیستند بلکه سرلک در قیاس با نویدکیا و حسنی بازیکن به مراتب تدافعی‌تری به حساب می‌آید. در اصل، منطقه بازی این هافبک دفاعی به پُست کریمی نزدیکتر است. با این وجود، آمادگی هر یک از بازیکنان خط میانی، کار این هافبک جوان اصفهانی را برای ماندن در ترکیب اصلی سپاهان سخت خواهد کرد.

لازم به ذکر است که از ۱۸ مسابقه سپاهان در لیگ هفدهم سرلک در ۱۴ بازی تیم اصفهانی حضور داشته و در تمامی این مسابقات در ترکیب اصلی سپاهان به میدان رفته است.

بازگشت رجب‌زاده به ترکیب اصلی؟

کیروش استنلی سوآرز با وجود عملکرد تقریباً متوسطی که در لیگ هفدهم از خود به جای گذاشته جایگاه خود را در ترکیب اصلی ذوب‌آهن از دست نداده و همچنان پای ثابت دیدارهای این تیم است.

اما با سه‌اخطاره شدن این مهاجم برزیلی در بازی هفته گذشته برابر پیکان، حالا امیر قلعه‌نویی چاره‌ای نخواهد داشت تا یک بازیکن جدید را جایگزین سوآرز در ترکیب تیمش کند. جانشین احتمالی سوآرز در ترکیب ذوب‌آهن به احتمال فراوان مهدی رجب‌زاده خواهد بود.

کاپیتان ذوب‌آهن که در مقطعی نسبتاً طولانی از فصل جاری با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کرد از هفته‌های پایانی دور رفت مجدداً در دسترس کادر فنی قرار گرفته است. قلعه‌نویی پس از بهبود رجب‌زاده از این هافبک-مهاجم ۳۹ ساله به عنوان بازیکن جایگزین در ترکیب ذوب‌آهن استفاده کرده است. با محرومیت کیروش استنلی اما سرمربی ذوب‌آهن احتمالاً چاره‌ای نخواهد داشت جز اینکه کاپیتان باتجربه تیمش را از ابتدا در ترکیب تیم اصفهانی قرار دهد.

کد خبر 334328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.