توضیح پزشک سپاهان در مورد دوری بازیکنان خارجی از تمرینات

پزشک تیم فوتبال سپاهان دلایل دوری دو بازیکن برزیلی و آلبانیایی سپاهان از تمرینات گروهی را تشریح کرد.

عباس ربیعی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در مورد مصدومیت علی کریمی اظهار کرد: کریمی دچار کشیدگی عضلات پشت ران شده و دو تا سه هفته از میادین دور خواهد بود.

وی در مورد وضعیت سایر بازیکنان سپاهان افزود: سایر بازیکنان وضعیت خوبی دارند، اما ادون حسنی در ناحیه عضله چهارسر ران خود اندکی التهاب دارد که امروز جدا از سایر بازیکنان و با فیزیوتراپ تیم تمرین کرد، ولی مشکلی برای بازی در دربی روز جمعه ندارد.

پزشک تیم فوتبال سپاهان در مورد شرایط مهدی امینی و مسعود حسن‌زاده گفت: امینی از یک ماه پیش به تمرینات بازگشته و مشکلی ندارد. مسعود ‌حسن‌زاده هم پس از جراحی رباط صلیبی مدتی است در کنار تیم حضور دارد، اما با مربی بدنساز تمرین می‌کند و امیدوارم تا یک ماه آینده به شرایط بازی برسد.

ربیعی در مورد شرایط رافائل کری‌ولارو اظهار کرد: آسیب‌دیدگی مچ پای رافائل کاملاً برطرف شده، اما به دلیل عفونت غدد مژگانی چشم چند روزی است در تمرینات گروهی شرکت نمی‌کند. چشم او به دلیل عفونت ورم کرده و همین خاطر از او خواسته‌ایم در تمرینات گروهی شرکت نکند تا این عفونت به سایر بازیکنان منتقل نشود.

وی در پاسخ به اینکه آیا مصدومیت علی کریمی در تمرین ریکاوری تیم ملی تشدید شده است، گفت: خیر. کریمی در اواخر بازی با پارس جنوبی مصدوم شد و پس از آن برای حضور در تمرین ریکاوری تیم ملی به تهران رفت. روز بعد از او ام. آر. آی گرفته و خونریزی در عضله را تشخیص داده بودند. اگر کریمی با ما به اصفهان برگشته بود نیز، طبیعتاً ما روز بعد مصدومیت این بازیکن را تشخیص داده بودیم.

کد خبر 334165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.