کاهش ۵۰ درصدی میزان بارش‌ها در شهرضا

شهرضا - رییس هواشناسی شهرستان شهرضا گفت: مجموع بارش‌های انجام شده در شهرستان در سال زراعی جاری در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته ۵۰ درصد کاهش داشته است.

ستار سبزه‌علی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، با اشاره به نخستین بارش برف زمستانی در این شهرستان اظهار کرد: آب حاصل از این مرحله بارش ۱۰.۲ میلیمتر بود که با احتساب این رقم، مجموع بارش انجام شده در شهرستان به ۱۵ میلیمتر رسید.

وی با بیان اینکه این بارش‌ها در استان اصفهان، شهرستان‌های شهرضا و خوانسار را بیشتر تحت تأثیر قرار داده است، گفت: مجموع بارش‌های انجام شده در شهرستان در سال زراعی جاری در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته ۵۰ درصد کاهش داشته است.

رییس هواشناسی شهرستان شهرضا اضافه کرد: سیستم ناپایداری که باعث بارش‌های اخیر شده بود در حال خروج از شهرستان است و تا پایان هفته بارندگی دیگری در شهرضا نخواهیم داشت، اما سامانه‌های هواشناسی نشان می‌دهد ناپایداری‌های‌ جوی دوباره در هفته آینده آغاز می‌شود.

به گزارش ایمنا، بارش برف و باران که از شنبه‌ شب در شهرضا آغاز شده بود تا ساعات ابتدایی شب گذشته ادامه یافت؛ پس از یک پاییز خشک این نخستین مرحله بارش در شهرضا بود.

کد خبر 334100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.