دستگاه سی تی اسکن بیمارستان شهرضا منتقل شد

شهرضا - رییس شبکه بهداشت و درمان شهرضا گفت: دستگاه سی تی اسکن بیمارستان امیرالمؤمنین شهرضا به خارج استان منتقل شده است.

حجت الله تنهایی در گفت‌و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، اظهار کرد: یکی از شرکت‌هایی که در زمینه ارایه خدمات درمانی با دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور همکاری می‌کرد، یک دستگاه سی تی اسکن را در بیمارستان امیرالمؤمنین مستقر کرد.

وی ادامه داد: این دستگاه برای مدت ۱۰ سال در شهرهای فاقد سی تی اسکن مستقر می‌شد و براساس قرارداد، منافع حاصل از خدمات این دستگاه به بیماران، برای این مدت به شرکت مجری طرح تعلق می‌گرفت.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرضا تصریح کرد: در ابتدا قرار بود از این طریق دو دستگاه سی تی اسکن به بیمارستان‌های خمینی شهر و عیسی بن مریم اصفهان تعلق گیرد که با تلاش نماینده شهرضا، یکی از آن‌ها به بیمارستان امیرالمؤمنین شهرضا اختصاص پیدا کرد.

تنهایی گفت: متأسفانه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با این شرکت به توافق نرسید که به دنبال آن، دستگاه سی تی اسکن به خارج از استان منتقل شد.

وی تأکید کرد: در حال حاضر در شهرضا دستگاه سی تی اسکن وجود دارد و  تا ۹۰ درصد از نیازهای بیماران را تأمین می‌کند، اما برای برخی از مراجعات تخصصی بیماران باید به مرکز استان مراجعه کنند.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرضا اضافه کرد: متأسفانه در مراحل ساخت و ساز یال دوم بیمارستان امیرالمؤمنین وفقه‌ای ایجاد شد، اما با معرفی پیمانکار جدید این بخش تا پاییز سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد و  به دنبال آن جدیدترین تجهیزات درمانی نیز به شهرستان تعلق می‌گیرد.

کد خبر 334001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.