تقدیر استاندار اصفهان از راهپیمایی عظیم و غیرتمندانه مردم فهیم استان

استاندار اصفهان با انتشار پیامی از مردم فهیم استان اصفهان برای شرکت عظیم و غیرتمندانه در راهپیمایی محکومیت تحریکات اخیر دشمنان انقلاب، تشکر کرد.

 به گزارش ایمنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، متن پیام محسن مهر علیزاده بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«واعتصمو بحبل الله جمیعا و لاتفرقو»

مردم انقلابی، متدین و شهید پرور استان اصفهان

مردم فهیم و غیرتمند استان اصفهان همچون همه مقاطع حساس گذشته و یکبار دیگر دست رد به سینه دشمنان مردم و معاندین نظام زده و اوج آگاهی و روشن بینی خود را در خروش یکپارچه برعلیه آشوبگران در راهپیمایی های عظیم روزهای چهارشنبه سیزدهم و پنج شنبه چهاردهم دی ماه ۹۶ در جای جای استان غیرتمند اصفهان به منصه ظهور رساندند.

اصفهان پیشتاز در مقاطع مختلف انقلاب شکوهمند اسلامی، یکبار دیگر و در عرصه ای خطیر در حمایت و پشتیبانی از انقلاب و ایران محکم و استوار و غیرتمند ظاهر شد و برتمام فرضیه های دشمنان قسم خورده مردم و در راس آنها آمریکا، اسرائیل غاصب و اذناب منطقه ای آنها بر ایجاد تفرقه در صف واحده امت انقلابی و آگاه ایران و به خطر انداختن وحدت و عزت خود به بهانه مشکلات اقتصادی خط بطلان کشید.

مردم استان اصفهان در راهپیمایی های خود به دشمنان قسم خورده انقلاب و مردم متذکر شدند که نگرانیهای اندک معیشتی نمی تواند در پیوند مستحکم مردم با انقلاب و رهبری و حمایت از مسئولین منتخب خدمتگذارشان خللی وارد نماید.

اینجانب به شکرانه این حضور ارزشمند، آگاهانه  وباصلابت که موجب یاس دشمنان خارجی و هوشیاری بیش از پیش دوستان داخلی گردید و به پاس همراهی و همدلی همه اقشار مردم و ایثارگریهای آنان از جمله تقدیم شهید سرافراز پاسدار سجاد شاهسنایی در این راه، به عنوان خدمتگذار مردم عزیز استان سرافراز اصفهان برخود لازم میدانم از همکاری کلیه نیروهای دخیل در بازگرداندن نظم و امنیت کامل به استان از جمله نیروهای امنیتی و انتظامی، سپاه و بسیج و همه دستگاههای اداری و حمایت و همراهی آحاد ملت غیور وشهید پرور و روحانیون آگاه استان در این ارتباط قدردانی نمایم. یقینا مسئولان ومدیران دلسوز می توانند با پشتوانه این ملت بزرگ و سرافراز بر مشکلات موجود فائق آیند و موجبات رضایت مردم را که همانا رضایت ایزد منان را به همراه دارد، بیش از پیش فراهم نمایند.

به امید مجد و عظمت روز افزون انقلاب اسلامی، ایران سربلند و مردم افتخار آفرین استان عزیز اصفهان.

کد خبر 333961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.