وعده‌ اشتغال دو هزار نفری به باد رفت

تیران- تکلیف پنج هکتار از زمین های منطقه شمالی تیران که قرار بود، به محل احداث کارخانه ساخت اتوبوس و مینی بوس تبدیل شود و زمینه اشتغال دو هزار نفر را ایجاد کند، پس از ۱۰ سال هنوز روشن نشده است.

علی رحمانی، فرماندار تیران و کرون در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، با اشاره به واگذاری پنج هکتار از زمین های منطقه شمالی تیران به شرکت پیشرو دیزل آسیا اظهار کرد: این زمین ۱۰ سال پیش برای راه اندازی کارخانه تولید اتوبوس و مینی بوس به این شرکت واگذار شده که تاکنون دیوارکشی زمین و سازه فلزی این کارخانه انجام شده است.

وی افزود: این شرکت باید تعهد خود نسبت به اشتغال و فعال سازی کارخانه را در تیران به سرانجام برساند، در غیر این صورت فرآیند اداری برای باز گرفتن زمین انجام می شود.

فرماندار شهرستان تیران و کرون با بیان اینکه ارایه تسهیلات بانکی برای راه اندازی کارخانه نیازمند انجام اقدامات اولیه توسط سرمایه گذار است، ادامه داد: در ۱۰ سال گذشته سرمایه گذار این شرکت ایجاد دو هزار فرصت شغلی در این شرکت را قول داده  در حالی که ایجاد اشتغال نیاز به سرمایه گذاری و راه اندازی خط تولید دارد.

رحمانی با اشاره به ارزش و موقعیت جغرافیایی زمین گفت: نزدیکی به مرکز استان موقعیت خوبی برای سرمایه گذاران در بخش‌های مختلف صنعتی، کشاورزی و دامپروری فراهم کرده است. سرمایه گذاران دیگری آمادگی برای انجام فعالیت اقتصادی در این شهرستان دارند که با تعیین تکلیف این زمین می توان برای دیگر سرمایه گذاران تصمیم گیری انجام داد.

کد خبر 333911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.