جلالی: از همان راه‌هایی که تحلیل کرده بودم گل خوردیم

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: بدترین موضوع برای یک مربی این است که تیمش از همان راه‌هایی که تحلیل کرده و برای بازیکنانش تشریح کرده است گل بخورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجید جلالی شامگاه جمعه و پس از شکست تیمش برابر پیکان در هفته هجدهم لیگ برتر، در نشست خبری این مسابقه اظهار کرد: بدترین موضوع برای یک مربی این است که تیمش از همان راه‌هایی که تحلیل کرده و برای بازیکنانش تشریح کرده است، گل بخورد.

وی افزود: در سه بازی گذشته به همین شکل گل خورده‌ایم که علت آن بی‌دقتی و بدون تمرکز بازی کردن در برخی پُست‌ها است. متأسفانه با وجود بازی خوبی که انجام دادیم در دفاع اشتباهات زیادی داشتیم.

جلالی در مورد اینکه آیا تیمش در بحران قرار دارد گفت: بحران تعریف دارد. برای تیمی که در ابتدای فصل هدف خود را طوری تنظیم کرده که در میانه جدول باشد، این شرایط به معنی بحران نیست. البته برای تیمی که هفت برد متوالی داشته، هفت هفته بدون پیروزی بودن اصلاً موضوع مثبتی نیست. در تعطیلات نیم‌فصل اردو و تمرینات خوبی داشتیم و در سه بازی خود در نیم‌فصل دوم نیز موقعیت‌های خوبی داشتیم که به نتیجه نرسیده است و شاید کمی هم بدشانس باشیم. تیم خوب بازی می‌کند، اما در برخی دقایق اشتباهاتی انجام می‌دهیم که جبران کردن آن سخت است.

کد خبر 333889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.