ملت ایران در بزنگاه‌ها قدرتش را به رخ جهان کشیده است

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گفت: ملت ایران در هر بزنگاهی که دشمن خواست نظام را تضعیف کند، قدرت خودش را به رخ جهان کشید تا بدانند مردم ایران با این سختی ها عقب نشینی نمی کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا،‌ حجت الاسلام علی شیرازی صبح امروز در راهپیمایی مردمی اصفهان در اعترض به اغتشاشات اخیر گفت: خدا را بابت هوشیاری این ملت سپاسگزاریم چرا که ۴۰ سال پای آرمان های این انقلاب ایستاده اند.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان از همان روزهای ابتدایی انقلاب با ایجاد جنگ، غائله‌ و آشوب، ترور و تهاجم فرهنگی درصدد ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی بر آمدند، افزود: تلاش دشمنان هرگز به ثمر نرسیده و نخواهد رسید چرا که ملت ایران در هر بزنگاهی که دشمن خواست نظام را تضعیف کند، قدرت خودش را به رخ جان کشید تا بدانند مردم ایران با این سختی ها عقب نشینی نمی کند.

شیرازی افزود: این ملت را در دوران انقلاب امتحان کرده‌اند، هشت سال مردم ایران پای علم انقلاب زیر چتر انقلاب ایستادند و بیشترین شهید را دادند، اما دست از امام و انقلاب بر نداشتند، بعد از رحلت امام دشمن خواست در یک جنگ عظیم تبلیغاتی روحیه این مردم را بستاند، اما مردم محکم تر از همیشه پای انقلاب ایستادند و به دنیا ثابت کردند نسل اول و دوم و سوم انقلاب تفاوتی با هم ندارند.

ملت ایران از فتنه ۸۸ هم سربلند بیرون آمدند

مسؤول نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه قدس تصریح کرد: شهدای این استان و آنان که در عراق و سوریه شهید شدند ثابت کردند هرکجا حریم اهل بیت در خطر باشد ملت ایران جان خود را کف دست می‌گیرد و از هیچ دشمنی نمی‌ترسد.

وی یادآور شد: وقتی دشمنان شکست خوردند و سردار سلیمانی پایان جنگ با داعش را اعلام کرد خیال کردند می‌توانند از طریق دیگری به هدف خود برسند، طرحی که اخیراً دشمن دنبال کرد، کشاندن ضد انقلاب به میدان برای تضعیف انقلاب بود، خدا دشمنان ما رااز احمق هاقرار داده و دشمن در دوران‌چهل ساله این انقلاب را امتحان کرده است.

حجت‌ الاسلام و السملین شیرازی به توطئه آمریکایی‌ ها در فتنه سال ۸۸ اشاره کرد و افزود: به فرموده رهبری در آن سال‌ ها برخی از مسئولان در امتحان الهی مردود شدند اما مردم از این آزمون بزرگ سربلند بیرون آمدند.

ملت ایران بسیجی است

مسؤول نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه قدس اذعان کرد: ملت ایران یک بار دیگر به دنیا نشان داد پای انقلاب ایستاده و تحریم را تحمل می‌کند، امروز می گویند می‌خواهند تحریم جدید اعمال کنند، ملت ایران را نشناخته‌اند، ملتی که حاضر است شهید بدهد، تنها شهید شاه شنایی نیست که سینه را در برابر گلوله‌ها سپر می‌کند، ملت ایران بسیجی است و هر زمان که احساس خطر کند پای انقلاب می‌ایستد.

وی ادامه داد: همه ما سجاد شاه سنایی هستیم پای انقلاب سر می‌دهیم، اما نمی‌گذاریم خدشه ای به ولایت وارد شود. با این حال مسولان نظام هم بدانند این ملت ایران است و همه سختی‌ها را تحمل کرده، آنچه دارند به پشتوانه مردم است، اگر مردم نبودند نه دولتی و نه ارگانی وجود نداشت، باید آستین‌ها را بالا بزنند و مثل مردم پای ارزش‌ها وحرف ولایت بایستند تا زودتر به اهداف خود برسیم.

دشمن در مقابل انقلاب ما بایستند جلوی همه دنیای آن‌ها می‌ایستیم

وی گفت: دشمنان هم چشمهای خود را باز کنند فکر ملت را بشناسند و حضورشان را ببینند هر توطئه ای که علیه این ملت کردید به ضرر خودتان شد و ملت مستحکم تر شد، آمریکا بداند، کانادا و اسرائیل و عربستان هم بداند اگر بخواهند در مقابل انقلاب و ارزش‌های ما بایستند جلوی همه دنیای آن‌ها می‌ایستیم.

شیرازی افزود: امروز شعار نمی‌دهیم، نیروی قدس اعلام کرد سه ماه دیگر پایان داعش خواهد بود و امروز هم می گوییم با ملت ایران شوخی نکنید، اگر بخواهید روی ارزش‌ها و خون شهدا پا بگذارید به زودی خواهید دید انتقام این حرکت ابلهانه را هم خواهیم گرفت و یک بار دیگر به شما دشمنان نادان نشان می‌دهیم ملت ایران مرد میدان است و از شهادت نمی‌هراسد و تا جان در بدن دارد از امام خود حمایت می‌کند.

کد خبر 333825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.