شهدا عامل ایجاد همدلی در مواقع بحرانی‌اند

شهردار اصفهان گفت: وحدت و همصدایی در مواقع بحرانی را مدیون از خودگذشتگی شهدا هستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی شامگاه (چهارشنبه) ۱۴ دی ماه در هجدهمین نشست از سلسله نشست های‌ هم اندیشی "اصفهان فردا" در جمع فرزندان شاهد شاغل در شهرداری اصفهان اظهار کرد: بسیار خرسندم که در میان فرزندان شهدا هستم، پدران شما در راهی قدم زدند که همه به آن افتخار می کنیم، دوری از پدر برای شما بسیار سخت است، البته ما نیز همرزمان و دوستانمان را از دست دادیم و این هم برای ما سخت است.

وی افزود: حضور در جمع شما این احساس را به انسان می دهد که در جمع همه فرزندان و خانواده‌های شهدا قرار دارد، البته شهدا زنده اند و نزد پروردگارشان روزی می خورند.

شهردار اصفهان با تاکید بر اینکه امروز وحدت و همصدایی در مواقع بحرانی را مدیون از خودگذشتگی شهدا هستیم، عنوان کرد: همنشینی و هم اندیشی و گفت وگو با گروه های مختلف در سلسله نشست های "اصفهان فردا" برای من بسیار آموزنده بوده است، این سومین جلسه ای است که با خانواده های شهدا، سرداران جنگ و یا همرزمان خود داشته ام. دیدار با این خانواده ها به انسان قوت می بخشد و در صورت توجه به روحیه این بزرگان می توان بسیاری از مشکلات را رفع کرد.

وی با بیان اینکه رفع مشکلات فرزندان شهدا در شهرداری در اولویت قرار گرفته است، عنوان کرد: قانون گذار قوانینی برای استخدام فرزندان شهدا دیده است، اما مشخص نیست چرا در شهرداری استخدام این افراد با مشکلاتی روبرو بوده است و باید به عنوان نخستین مسئله وضعیت شغلی این عزیزان بهبود یابد.

نوروزی با اشاره به اینکه خود را جزو ایثارگران می داند، گفت: با توجه به این موضوع دیگران توقع زیادی از من دارند و امید است با همکاری هم این توقعات را اجرایی کنیم، بسیاری از شما به اخلاق الهی پایبندید و این نیز موضوع مهمی است. هرچه بر جمعیت فرزندان شهدا در شهرداری و دستگاه ها افزوده شود قطعا نظم امور زیاد و کارها با دلسوزی رفع می شود، حضور فرزندان شهدا تضمینی برای سلامت هر دستگاه است. ما و شما باید مدافع حقوق مردم باشیم، در قانون های استخدامی توجه به فرزندان و خانواده های شهدا مقدم بر سایر استخدامی هاست.

کد خبر 333794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.