نوروزی: افتخارآفرینی سهراب مرادی اصفهان و ایران را به جهانیان معرفی کرد

شهردار اصفهان گفت: برای معرفی یک شهر به دنیا تلاش زیادی باید انجام داد، اما کسب مدال توسط ورزشکاری مانند سهراب مرادی، شهر اصفهان و ایران را در کمترین زمان ممکن به جهانیان معرفی می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت‌الله نوروزی صبح امروز (چهارشنبه) در دیدار با سهراب مرادی، قهرمان اصفهانی وزنه‌برداری جهان و المپیک اظهار کرد: اخبار موفقیت‌های سهراب مرادی، به عنوان یک ورزشکار افتخارآفرین برای اصفهان، ایران و جهان را دنبال می‌کردم.

وی افزود: زمانی که مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان برای برگزاری جلسه‌ای با این قهرمان با من تماس گرفت در تهران حضور داشتم، اما چون تقدیر از افتخارآفرینی‌های مرادی برایم اهمیت داشت، تأکید داشتم که در اسرع وقت هماهنگی‌های لازم برای برگزاری نشست با سهراب مرادی انجام شود.

شهردار اصفهان با بیان اینکه افتخارآفرینی‌های سهراب مرادی تأثیر زیادی در معرفی شهر اصفهان و ایران به جهانیان دارد، گفت: برای معرفی یک شهر به دنیا تلاش زیادی باید انجام داد، اما کسب مدال توسط یک ورزشکار، شهر اصفهان و ایران را در کمترین زمان ممکن به جهانیان معرفی می‌کند.

نوروزی ادامه داد: امیدوارم متولیان ورزش استان زمینه‌ای را فراهم کنند که این افتخارآفرینی‌ها بیشتر شود و به جای یک ورزشکار به نام سهراب مرادی، ده‌ها مرادی در اصفهان داشته باشیم و خود سهراب مرادی هم کم‌کم باید به دنبال تربیت ورزشکاران جوان باشد.

شهردار اصفهان با اشاره به وعده های داده شده به سهراب مرادی در زمان مدیریت سابق شهرداری اصفهان اظهار کرد:  گویا عملی کردن وعده داده شده با مشکلات قانونی مواجه شده است، اگر این مشکل رفع شود از تحقق این وعده استقبال می کنیم.

وی با بیان اینکه ورزش قهرمانی متولی خودش را دارد و شهرداری نمی‌تواند به این بخش ورود کند و تنها می‌تواند زیرساخت‌ها را توسعه دهد، اضافه کرد: در نشست اصفهان فردا که با ورزشکاران اصفهان داشتم پیشنهادی برای حمایت از آنها ارایه کردم و زمانی که قرار بود این پیشنهاد در قالب یک لایحه به شورای شهر ارایه شود، در جریان مشکلی که برای سهراب مرادی به وجود آمده است، قرار گرفتم.

نوروزی با بیان اینکه سرمایه‌گذاری روی ورزشکاران به نفع کشور است، افزود: یک کشور به افتخارآفرینان علمی، صنعتی، ورزشی و ... خود می‌بالد. گاهی هنر، خلاقیت و فن در وجود یک فرد جمع می‌شود و آن شخص می‌تواند حماسه‌های بزرگی بیافریند. از موفقیت‌های سهراب مرادی خوشحالم و امیدوارم در آینده شاهد افتخارآفرینی و رکوردشکنی‌های بیشتر وی باشیم.

به گزارش ایمنا، شهردار اصفهان همچنین به سهراب مرادی توصیه کرد در کنار پرداختن به ورزش، تحصیلات خود را نیز ادامه دهد.

کد خبر 333720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.