تخم‌مرغ وارداتی به اصفهان رسید

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی استان اصفهان با اشاره به طرح حمایتی توزیع تخم‌مرغ بسته بندی شده در بازار، گفت: قیمت هر شانه تخم مرغ بسته بندی شده برای مصرف کننده ۱۲۵۰۰ تومان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از سازمان جهادکشاورزی اصفهان، امیرحسین افیونی با اعلام این خبر، اظهار کرد: در طرح حمایتی سازمان در حال حاضر هر شانه تخم مرغ بسته‌بندی شده برای توزیع به مراکز عرضه ۱۲۰۰۰ تومان و مصرف کننده ۱۲۵۰۰ تومان عرضه می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه قیمت تخم مرغ در بازار عرضه به بنکداری نیز کاهش قیمت یافته است، پیش بینی می شود نرخ این محصول به ۱۲۰۰۰ تومان در هر شانه برسد.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی استان اصفهان گفت: این محصول در اتحادیه‌های خواربار فروشان، مراکز عرضه فروشگاه های زنجیره ای رفاه، اتحادیه تعاونی مصرف کارکنان دولت کارگران، فرهنگیان و اتکا عرضه کننده توزیع می‌شود.

به گزارش ایمنا و بنا برا اعلام سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان، در صورت نیاز تسهیلات کافی برای واردات تخم مرغ اندیشیده شده است و در صورتیکه تولید داخلی، نیاز بازار را برآورده کند واردات براساس ثبت سفارش انجام خواهد شد.

کد خبر 333618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.