آب هم ته‌نشین شد و قایق دراگون‌بوت پیدا نشد!

رییس هیأت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان گفت: تا کنون موفق به پیدا کردن قایق دراگون‌بوت غرقه‌شده نشده‌ایم و هر کسی من را می‌بیند، سوال می‌کند برای قایق دراگون‌بوت چه اتفاقی افتاده است!

حمیدرضا غزنوی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در مورد سرانجام قایق دراگون‌بوت زیر آب رفته در جریان جشنواره زاینده‌رود، اظهار کرد: روزی که قایق زیر آب فرو رفت، سعادتی، رییس کمیته دراگون‌بوت هیأت انجمن‌های ورزشی استان در محل حاضر بود و می‌تونید از او در مورد قایق سوال کنید.

وی در پاسخ به این سوال که اگر ادعا می‌شود این قایق در جشنواره ورزشی- تفریحی زاینده‌رود که مدتی پیش برگزار شد، به دلیل برخورد با سنگ سوراخ شده و به زیر آب رفته، پس چرا هیچ عکس و فیلمی از این حادثه منتشر نشده است، تصریح کرد: کشتی که نبوده است و این قایق در عرض دو دقیقه غرق شده و فرصتی برای گرفتن عکس و فیلم از آن نداشتیم.

غزنوی در مورد اینکه پس چرا در همان روزهای نخست خبر غرق شدن قایق رسانه‌ای نشد، گفت: امیدوار بودیم که قایق پیدا شود. فردای همان روز، چند غواص به منطقه فرستادیم و پس از کمی جستجو گفتند یک هفته دیگر برای جستجو می‌آییم و بالا بودن آب را بهانه و عنوان کردند آب باید ته‌نشین شود تا بتوانیم قایق را پیدا کنیم. صبر کردیم تا آب ته‌نشین شد، اما قایق باز هم پیدا نشد. حتی لابه‌لای علف‌ها را هم گشتیم، اما باز هم قایق پیدا نشد.

قایق دراگون‌بوت ۲۰۰ میلیون نمی‌ارزد

رییس هیأت انجمن‌های ورزشی استان افزود: نمی‌دانم چه کسی به شما گفته ارزش این قایق ۲۰۰ میلیون تومان است و فکر نمی‌کنم این قایق این‌قدر ارزش داشته باشد.

غزنوی با اشاره به درخواست مدیرکل ورزش و جوانان استان از او برای پیدا کردن و تحویل قایق دراگون‌بوت به هیأت قایقرانی ادامه داد: هر کسی من را می‌بیند سوال می‌کند برای قایق دراگون‌بوت چه اتفاقی افتاده است!

وی افزود:فکر می‌کنم در نهایت باید به سعادتی، رییس کمیته دراگون‌بوت هیأت استان بگویم که خودش، تیم همراهش و ورزشکاران این رشته برای پیدا کردن قایق بسیج شوند. البته او هم عکس‌هایی از جستجوی قایق که خودش و ورزشکاران تهیه کرده‌اند را برای من ارسال کرده است، اما خبری از قایق نیست.

وی اظهار کرد: در روز جشنواره ورزشکاران زرین‌شهر در این قایق نشستند و در نهایت هم این اتفاق افتاد. در هر صورت چاره‌ای نیست و باید این موضوع را پیگیری کنیم.

غزنوی در پاسخ به اینکه در مصاحبه قبلی خود گفته‌ بود موضوع قایق زیر آب رفته را با معاون شرکت آب منطقه‌ای که رییس امور سدهای آب منطقه‌ای نیز هست مطرح کرده‌ و وی قول داده‌ تیم جستجوگری را برای پیدا کردن قایق به محل اعزام کنند، اظهار کرد: رییس کمیته جت اسکی هیأت با مسئول مورد نظر برای انجام این کار هماهنگی‌هایی انجام داده و موضوع را پیگیری کرده‌اند، اما اطلاعی از نتیجه پیگیری آنها ندارم.

کد خبر 333530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.