حرکت مردم در ۹ دی آتشفشان غیرت ایرانی بود

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن بداند در ایران نمی تواند از مسائل و مشکلات اجتماعی سوء استفاده کند و اعتماد مردم به نظام و رابطه ملت با رهبری هر روز مستحکم تر شده و هرگز قابل خدشه دار شدن نیست.

سید جواد ساداتی نژاد در گفت و گو با خبر نگار ایمنا گفت: حماسه ۹ دی روز خروج ملت ایران بر علیه استکبار جهانی و دنیای غرب و اذناب آنها در داخل بود. در فتنه ۸۸ غرب تمام تجارب خود را که در گذشته از آنها  برای ایجاد آشوب در نقاط مختلف دنیا و از جمله ایران استفاده کرده و شکست هم خورده بود ، بار دیگر به میدان آورد تا به ایجاد نا آرامی در ایران بپردازد.

وی افزود: اما مردم با حرکت خود در روز ۹ دی نشان دادند که موقعیت شناس هستند و ممکن است کمی در برابر آشوب گران حوصله بخرج دهند، اما در نهایت طوفان خروش آنها و آتشفشان غیرت ایرانی در روز ۹ دی همه فتنه گران را جمع کرد و به زباله دان تاریخ ریخت. 

ساداتی نژاد گفت: آمریکا باید بداند در کشور ما نمی تواند از مسائل و مشکلات اجتماعی سوء استفاده کند و اعتماد مردم به نظام و رابطه ملت با رهبری هر روز مستحکم تر شده و هرگز قابل خدشه دار شدن نیست. مردم گوش به فرمان رهبر هستند و به نظام اعتماد دارند. 

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل گفت: ممکن است در جامعه ما مشکلاتی وجود داشته باشد، اما این مشکلات با پیگیری بحث اقتصاد مقاومتی و عمل به توصیه های رهبری رفع می شوند. دشمن باید بداند این مسائل نمی تواند زمینه ساز ورود آنها به کشور باشد، مردم نظام و رهبر را دوست دارند و تا پای جان برای حفظ و دفاع از اینها ایستاده اند.

ساداتی نژاد افزود: در کشور ما هیچ جایی برای فتنه گر و فرصت طلب وجود ندارد و مردم ما در روز ۹ دی جواب قاطعی به فتنه گران دادند و هر سال این پاسخ را تکرار می کنند و در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نیز با حضور پر شور خود، جواب قاطعی به دشمنان نظام خواهند داد و ثابت می کنند که این کشور بیشه شیران است و در آن جایی برای قدرت نمایی روبهان نیست.

این نماینده مجلس بعضی «کدهای غلط» و «محاسبات نادرست» را عامل اصلی لطمه به انسجام کشور دانست و افزود: یگانه ستون وحدت بخش در جمهوری اسلامی ایران ولایت فقیه است و عمل به فرامین رهبری در همه سطوح از خرد و کلان و پیر و جوان می تواند جلوی تفرقه را بگیرد.

ساداتی نژاد با اشاره به اینکه در وضعیت فعلی باید به جای تکرار سخنان رهبری، توصیه ها و اشاره های رهبر انقلاب را اجرا کنیم، گفت: برخی فقط حرفهای رهبر انقلاب را تکرار می کنند، مثلا همه می گویند امسال سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال است، ولی در عرصه عمل اقدامی صورت نمی گیرد.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل تصریح کرد: راه تحقق اقتصاد مقاومتی این است که هر کس در هر کجا و با هر پست و سمتی که حضور دارد، از وکیل، مسئول اجرایی، پارکبان، مسئول فضای سبز و ... بداند که همانجا تنگه احد اوست و مهمترین نقطه کره زمین است و باید کار خود را بطور دقیق و به بهترین شکل انجام دهد و بداند که ممکن است مسئول کارهای او را نبیند، اما خداوند ناظر اعمال ماست.

کد خبر 333419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.