مهاجری: مشکلات پدیده از وقتی آغاز شد که بالانشین شدیم/ ایمانی اشتباه کرد

سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: هر بازیکنی باید به باشگاهای سطح بالاتری برود نه به باشگاه هم‌سطح‌ تیم سابق خود و اکبر ایمانی در مورد جدایی از پدیده اشتباه کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا مهاجری عصر امروز (پنجشنبه) در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش با سپاهان در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال، اظهار کرد: خوشحالم که بار دیگر در اصفهان حضور دارم. بازی با سپاهان همیشه سخت است و بازی فردا هم از این قاعده مستثنی نیست و فردا بازی دشوار و زیبایی برابر تیم باسابقه، خوشنام و قدرتمند سپاهان در پیش داریم.

وی با بیان اینکه هر تیمی اشتباه کمتری داشته باشد پیروز خواهد شد، افزود: هرچند جایگاه سپاهان در شأن این تیم نیست، اما فوتبال قابل قبولی ارایه می‌دهد که نقاط ضعف و قوتی دارد که توسط کادر فنی پدیده آنالیز شده است و اگر بازیکنان در بازی فردا تمرکز و انگیزه لازم را داشته باشند، می‌توانیم نتیجه خوبی به دست بیاوریم، هر چند کار سختی است.

سرمربی تیم فوتبال پدیده با اشاره به مشکلات تیمش گفت: در چند هفته گذشته مشکلاتی مانند کسر شش امتیاز داشتیم، اما باشگاه در تلاش است مشکلات را کم کند و آنها را به حداقل برساند، مشکلاتی که ریشه در دو، سه سال گذشته دارد. خوشبختانه بازیکنان هم شرایط را درک و با جدیت تمرین می‌کنند.

مهاجری ادامه داد: امسال نزدیک به ۳۵۰ هزار دلار بدهی سال‌های قبل را پرداخت کرده‌ایم و تنها بدهی پراهیچ باقی مانده که فکر می‌کنم در چند روز آینده به این بازیکن پرداخت شود و ریشه بدهی‌های باشگاه از بین برود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا کسر شش امتیاز از پدیده قطعی است، اظهار کرد: این شش امتیاز فعلاً از ما کسر شده، اما باشگاه در این مورد مستنداتی داشته و ارایه داده است. زمانی امتیاز کسر می‌شود که فیفا به باشگاه اولتیماتوم داده باشد، اما از یک سال گذشته تا کنون هیچ نامه و ابلاغیه‌ای از طرف فیفا به باشگاه پدیده نرسیده است.

مهاجری در مورد اینکه روزبه وثوق احمدی، رییس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال مدتی پیش در مصاحبه خود گفته مسئولان باشگاه پدیده را به فدراسیون فرا خوانده و گفته چهار پرونده دارند و ممکن است نامه کسر امتیاز بیاید، اما مسئولان این باشگاه توجهی به این موضوع نکرده‌اند، تصریح کرد: ماجرا این است که ما چهار بازیکن خارجی داشتیم که با سه بازیکن به نام‌های نسیم‌اف، کنزوویچ و میلان تسویه حساب کرده‌ایم و تنها ایگور پراهیچ باقی مانده که باشگاه به زودی با او هم تسویه حساب می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال پدیده در مورد شرایط بازیکنان تیمش افزود: بازیکن محروم و مصدومی نداریم و فاضلی و صادقی هم بازیکنانی هستند که به ما اضافه شده‌اند و دستمان بازتر شده است.

وی در مورد جدایی اکبر ایمانی از پدیده و شکایت باشگاه پدیده در این خصوص، گفت: ایمانی تصوری در مورد قرارداد خود داشت که با تصور باشگاه تفاوت دارد. مدیرعامل باشگاه با جدیت پیگیر این موضوع است و می‌گوید تعهد خود را به اکبر ایمانی انجام داده است. البته تنها بحث اکبر ایمانی نیست. سه سال است در پدیده کار می‌کنم و مشکلات ما از زمانی آغاز شد که در جمع پنج تیم بالای جدول قرار گرفتیم و به اشکال مختلف با بازیکنان ما ارتباط برقرار می‌کردند.

مهاجری اضافه کرد: برخی باشگاه‌ها حرفه‌ای عمل نکرده و به طور مستقیم با خود بازیکن مذاکره می‌کنند. برخی از مدیربرنامه‌ها نیز قبل از پایان نیم‌فصل کار خود را آغاز می‌کنند. اگر از اسم همکار برای یکدیگر استفاده می‌کنیم پس نباید زیر پای هم را خالی کنیم ولی برخی آقایان کار را خراب می‌کنند. مدیران باشگاه و هیأت مدیره با وجود مشکلات مالی، تلاش زیادی برای بهبود شرایط انجام می‌دهند و بازیکنان هیچ طلبی از سال‌های قبل ندارند و امسال هم اگر بدهی‌های خارجی نبود، تا الان ۲۰ درصد بیشتر به بازیکنان پرداخت شده بود.

وی در مورد اینکه گفته بود اکبر ایمانی باید به فکر لژیونر شدن باشد نه به فکر ۵۰ تومان بیشتر، اظهار کرد: وقتی بازیکنی از یک باشگاه به تیم ملی می‌رسد، نباید به فکر پیوستن به تیم‌های هم‌سطح تیم فعلی خود باشد. نه تنها ایمانی، بلکه هر بازیکن دیگری باید به باشگاهای سطح بالاتری برود نه به باشگاه هم‌سطح‌ و به نظر من ایمانی در این مورد اشتباه کرد.

کد خبر 333290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.