خداحافظی واتس‌اپ از دو سیستم عامل

اپلیکیشن پیام رسان واتس اپ اعلام کرد از نخستین روز سال جدید میلادی موبایل های مجهز به سیستم عامل ویندوز فون ۸.۰ و بلک بری ۱۰ را پشتیبانی نخواهد شد.

به گزارش گروه ترجمه ایمنا و به نقل از "فون آرنا"، واتس اپ اعلام کرد: با اینکه این دستگاه های تلفن همراه همچنان دستگاه‌های مهمی هستند، اما واتس اپ دیگر آمادگی پشتیبانی از این دو سیستم عامل را نخواهد داشت. دلیل این اتفاق محبوبیت کمتر این دستگاه ها در بازار و جایگزین شدن سیستم عامل اپل و اندروید در بازار اشت. از یکم ژانویه ۲۰۱۸ میلادی این اپلیکیشن پیام رسان روی موبایل های دارای سیستم عامل ویندوزفون ۸.۰ (یا نسخه های قدیمی این سیستم عامل)، بلک بری OS یا بلک بری ۱۰ فعال نخواهد بود.

این شرکت اعلام کرد: "فعالیت واتساپ در سال ۲۰۰۹ میلادی آغاز شد که عمده موبایل های روز بلک بری و نوکیا بود و این شرکت اولین بروز رسانی را در فوریه ۲۰۱۶ منتشر منتشر کرد. درهمین راستا  قصد داریم پشتیبانی برای دستگاه های نوکیاS۴۰  را از ۳۱ دسامبر و موبایل های مجهز به اندروید نسخه ۲.۳.۷  و قدیمی را از یکم فوریه ۲۰۲۰ قطع کنیم. اگر از یکی از این دستگاه های تلفن همراه استفاده می کنید، توصیه می کنیم ارتقاء به Android، iPhone یا Windows Phone جدیدتر انجام دهید. "

کد خبر 333222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.