افتتاح خانه شمشیربازی اصفهان، منتظر وزیر ورزش و جوانان

خانه شمشیربازی اصفهان با وجود استفاده ورزشکاران این رشته از آن، هنوز به صورت رسمی افتتاح نشده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کلنگ خانه شمشیربازی اصفهان در سال ۱۳۸۹ و در دوره مدیرکلی رشید خدابخش در ورزشگاه شهید نصر اصفهان به زمین زده شد تا شمشیربازان اصفهانی بتوانند در مکانی اختصاصی فعالیت‌های خود را انجام دهند.

فرهاد رضایی، رییس هیأت شمشیربازی استان اصفهان در مصاحبه‌ خود با خبرنگار ایمنا در آبان‌ ماه امسال، خبر از افتتاح خانه شمشیربازی اصفهان تا نیمه آذرماه داده بود.

پس از گذشت بیش از ۲۰ روز از وعده رضایی برای افتتاح این پروژه، در تماس با وی دلیل این موضوع را جویا شدیم. رییس هیأت شمشیربازی استان اصفهان در این مورد اظهار کرد: طبق قولی که به ورزشکاران شمشیربازی داده بودیم، خانه شمشیربازی اصفهان دقیقاً از روز شنبه ۱۱ آذرماه در اختیار ورزشکاران این رشته قرار گرفته و شمشیربازان مشغول تمرین در آن هستند و مشکلاتمان حل شده است.

رییس هیأت شمشیربازی استان اصفهان با بیان اینکه تا کنون دو بار برای افتتاح سالن با خَیر این مکان هماهنگ کرده‌ایم که به ایران بیاید، افزود: مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان گفته خودش می‌خواهد خانه شمشیربازی اصفهان را افتتاح کند و در حال آماده کردن مقدمات سفر او هستند. داورزنی، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان هم در سفر اخیر خود به اصفهان از این مکان بازدید کرد.

وی ادامه داد: خانه شمشیربازی اصفهان سالن تمرینی- مسابقاتی است که نه تنها در ایران بلکه در غرب آسیا بی‌نظیر است. البته هنوز سکوهای متحرک آن نصب نشده، اما برای تمرین قابل استفاده است.

رضایی گفت: قرار است وزیر ورزش و جوانان در سفر خود به اصفهان، همزمان چندین پروژه را افتتاح کند. روز گذشته نیز در دیداری که با مدیرکل ورزش و جوانان استان داشتم گفت قرار است از طرف وزارت ورزش زمان حضور وزیر در اصفهان را اطلاع دهند.

رییس هیأت شمشیربازی استان اصفهان خاطرنشان کرد: پیش‌بینی من این است که این پروژه در بهمن‌ ماه و به مناسبت دهه فجر افتتاح شود.

کد خبر 333214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.