اصفهان میزبان مسابقات فوتسال «جام امید» می‌شود

نخستین دوره مسابقات فوتسال سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی استان اصفهان در حمایت از بیماران سرطانی از امروز آغاز می‌شود.

محسن تابش‌فر، رییس گروه توسعه ورزش قهرمانی اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در مورد برگزاری نخستین دوره مسابقات فوتسال «جام امید» اظهار کرد: این مسابقات به درخواست خیریه مکسا از اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان و با مشارکت این دو نهاد و شرکت آبفای استان، به مناسبت روز جهانی مبارزه با سرطان و گرامیداشت دهه فجر برگزار می‌شود.

وی افزود: پس از انجام مکاتبه با سازمان‌ها و نهادهای مختلف استان، در نهایت ۱۶ تیم برای حضور در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کردند که مراسم افتتاحیه این مسابقات از ساعت ۱۴ امروز پنجشنبه ۲۱ دی ماه در سالن باران شرکت آبفای اصفهان آغاز می‌شود و مسابقات نیز از ساعت ۱۶ کلید می‌خورد.

تابش‌فر ادامه داد: مسابقات در چهار گروه چهار تیمی و در روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار می‌شود و از هر گروه دو تیم به مرحله بعدی راه پیدا می‌کنند. قهرمان این دوره از رقابت‌ها نیز ۱۵ بهمن ماه، همزمان با روز جهانی مبارزه با سرطان معرفی می‌شود.

رییس گروه توسعه ورزش قهرمانی اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: هدف از برگزاری این مسابقات التیام بخشیدن به آلام بیماران سرطانی است و اینکه بدانند ما به فکر سلامتی آنها هستیم. امروز و پیش از آغاز رسمی مسابقات نیز، یک بازی نمادین بین کودکان سرطانی و تیم پیشکسوتان فوتبال و فوتسال اصفهان برگزار می‌شود. همچنین از ۲۰ مدیر استان که در برگزاری این مسابقات مشارکت داشتند تقدیر خواهد شد.

به گزارش ایمنا، نخستین دوره مسابقات فوتسال سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی استان اصفهان با تاکید بر نقش مسئولیت اجتماعی سازمان‌ها و با شعار «سرطان قابل پیشگیری و درمان است، با خود مراقبتی و امید» با مشارکت اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان، شرکت آبفا استان و خیریه مکسا (نخستین ارائه‌دهنده خدمات تخصصی رایگان حمایتی و تسکینی به بیماران مبتلا به سرطان) برگزار می‌شود.

کد خبر 333038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.