شهرداران باید حمایت قضایی شوند

شهردار گز گفت: شهرداران مظلوم‌ترین افراد در حوزه کاری خود هستند و نگاه ها نسبت به آنان باید تغییر کند و از آنها حمایت قضایی صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمود بخشی، صبح امروز (شنبه) در اجلاس شهرداران استان اصفهان با بیان اینکه سازمان شهرداری نهادی عمومی و غیر دولتی است، اظهار کرد: بزرگترین مشکلی که در شهرداری ها وجود دارد، غیردولتی بودن، آن است.

شهردار گز ادامه داد: میانگین حقوق شهرداران دو و نیم میلیون تومان است، اما کدام مدیر را می توانید پیدا کنید که با حجم بالایی از برنامه‌ها چنین حقوقی دریافت کند.

وی تصریح کرد: چگونه انتظار داریم، شهردار جهانی عمل کند درحالی که او را در شهر خودش محدود کرده‌ایم.

بخشی اضافه کرد: نظام تنبیه و پاداش سالهاست که فراموش شده است و امروز تنها در ساختار شهرداری‌ها تنبیه وجود دارد از طرفی لایحه مدیریت شهری نیز باری را از روی شهرداری‌ها کم نکرده بلکه به آن اضافه می کند.

وی با بیان اینکه شهرداران مظلوم‌ترین افراد در حوزه کاری خود هستند، گفت: باید از این افراد حمایت قضایی خوبی صورت گیرد در حالی که نگاه فعلی، یک نگاه بدون احترام است.

شهردار گز خاطرنشان کرد: نظارت بر امر شهرداری ها لازم است، اما اگر اشتباهی هم رخ می دهد، سهوی است و بازرسان می توانند پروندهای مدیریت شهری را به آسانی رصد کنند البته در این میان باید شیوه نامه سرمایه گذاری شفاف شده و بروکراسی اداری کاهش یابد.

کد خبر 332927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.