اطلاعیه دفتر امام جمعه اصفهان درباره انتشار یک خبر کذب

روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با انتشار اطلاعیه ای، به توضیح نکاتی پیرامون انتشار اخبار کذب به نقل از امام جمعه اصفهان پرداخت.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر امام جمعه اصفهان، در این اطلاعیه آمده است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

با توجه به انتشار عکس و متن خبری از سایت غیر مجاز که با شمایل یکی از خبرگزاری های رسمی کشور در حال گسترش است ، نظر خوانندگان گرامی را به چند نکته جلب میکنیم:

اولا به اطلاع می رساند سایت منتشر کننده خبر، یک سایت جعلی و غیر مجاز بوده که در حال حاضر فیلتر  و از شمایل و آرم سایت یکی از خبرگزاری های رسمی کشور استفاده کرده است.

ثانیا در چند روز و چند هفته گذشته جلسه ای با عنوان شهدای مدافع حرم در اصفهان برگزار نشده و یا آیت الله طباطبائی نژاد در یک ماه گذشته در جلسه ای با این عنوان شرکت نداشته اند، همچنین بی ربط بودن مطالب عنوان شده با جلسه ای با عنوان یادواره شهدای مدافع حرم نیز بر این عمل ناشیانه صحه گذاشته است.

ثالثا قطعا مطالعه کنندگان اخبار به این امر واقف هستند که هیچ عقل سلیم و هیچ انسانی به خود اجازه چنین فرمان یا پیشنهاد و یا عمل سخیف و غیر انسانی را نمی دهد که به قول تولیدکنندگان ناپاک این اخبار، کار کارشناسی و نظر مراجع نیز بر این امر بوده باشد، این در حالی است که آلام واقعه تلخ اسید پاشی اصفهان و واقعه تلخ انتشار اخباری مشابه توسط عوامل دشمن انقلاب اسلامی و باور پذیری عده ای بی بصیرت و متهم کردن امام جمعه اصفهان و یا بسیج و امت حزب الله، کاسته نشده است.

قطعا شخصیت علمی و سیاسی حضرت آیت الله طباطبائی نژاد که مورد تأئید همه مراجع و علما نیز هست از این مطالب و اتهامات مبراست و تولید و انتشار این اخبار و اتهامات، نشانه عجز و ناتوانی و عصبانیت دشمنان و عوامل داخلی آنان است.

لذا ضمن توصیه رعایت تقوا و خودداری از شتاب زدگی به مدیران کانالها، گروهها و فعالین فضای مجازی در انتشار اخبار، از مطالعه کنندگان و نشردهندگان این خبر و اخبار مشابه همانگونه که بارها توصیه شده مجددا خواستاریم به موارد فوق توجه فرموده و اخبار را از مراجع رسمی و قانونی خود و خبرهای مربوط به آیت الله طباطبائی نژاد را از سایت دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان (http://www.shamimevelayat.com) است پیگیری و مطالبه نمایند.
 

کد خبر 332757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.