قرارداد تجاری‌سازی میان ۲ شرکت دانش‌بنیان اصفهانی امضا شد

قرارداد تجاری سازی و همکاری مشترک به منظور تحقیق، طراحی، آزمایش، دستیابی به دانش فنی، مدیریت و سرمایه­ گذاری مشترک برای تولید، بازاریابی و فروش اصلاح کننده ­های نوین پلیمری قیر و آسفالت میان دو شرکت دانش بنیان اصفهانی امضا شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، این قرارداد بین شرکت های آریا پلیمر پیشگام و پژواک طرح ایرانیان و در حاشیه مراسم اختتامیه هجدهمین نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن­ بازار به امضا رسیده است.

این قرارداد در سه مرحله ایجاد دانش فنی (مرحله اول) که شامل مطالعه، تحقیق، طراحی، آزمایش، و دستیابی به دانش فنی تولید اصلاح­ کننده­های نوین پلیمری قیر و آسفالت و ثبت محصولات و برند، تولید پایلوت طرح (مرحله دوم) که شامل تولید آزمایشی، بازاریابی و فروش محصولات ناشی از مرحله اول و تجاری­ سازی (مرحله سوم) که شامل فروش دانش فنی و یا مدیریت و سرمایه­ گذاری جهت تولید، بازاریابی و فروش محصولات ناشی از مرحله اول و تائید شده در مرحله دوم است، منعقد شد.

دو شرکت ذکر شده در زمینه های فناوری­‌های نوین صنایع پلیمری و مهندسی عمران فعال هستند.

هجدهمین نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن­ بازار همزمان با هفته پژوهش از ۲۲ تا ۲۶ آذر سالجاری در محل نمایشگاه­ های بین­ المللی تهران برگزار شد. در حاشیه مراسم اختتامیه این نمایشگاه، تعداد ۲۸ قرارداد تجاری‌سازی میان شرکت‌های دانش‌بنیان و سرمایه ‌گذاران کشور به امضا رسید.

کد خبر 332521

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.