همایش «چگونگی تدوین و ارزیابی طرح‌های پژوهشی» برگزار می‌شود

همایش «چگونگی تدوین و ارزیابی طرح‌های پژوهشی» در دی ماه سال جاری در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان، این همایش به همت مرکز افکارسنجی دانشجویان (ایسپا) و معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان و با همکاری سازمان برنامه و بودجه استان (در قالب آموزش ضمن خدمت) برگزار می‌شود.

اهداف شاخص این همایش، "آشنایی با چگونگی تدوین طرح‌های پژوهشی"، "تعریف و آشنایی با پژوهش‌های کاربردی و مسأله محور و تمایز آن از پژوهش‌های آکادمیک"، "تشریح الزامات تدوین طرح‌های پژوهشی در سازمان"، "آشنایی با ساختار یک پروژه پژوهشی" و "آشنایی با ساختار نظارت و ارزیابی پروژه‌های پژوهشی" عنوان شده است.

این همایش ویژه مدیران ارشد، پژوهشی و مدیران روابط عمومی نهادهای دولتی، غیردولتی و خصوصی برگزار خواهد شد و  برای تمامی شرکت کنندگان در این همایش، گواهی‌نامه معتبر از سوی سازمان برنامه و بودجه استان اصفهان در قالب دوره های ضمن خدمت ارائه می‌شود.

سخنرانان همایش «چگونگی تدوین و ارزیابی طرح‌های پژوهشی»، رضا ابراهیم‌زاده، سعید ابراهیمی، محمدرضا قاسمی، محمد کیا، حمید امین اسماعیلی و محمد آقاسی سخنرانی هستند.

علاقه مندان برای حضور در این همایش می‌توانند از طریق نشانی اینترنتispa.jdisf.ac.ir اطلاعات خود را وارد کرده و ثبت نام کنند.

این همایش در ساعت هشت صبح روز چهارشنبه -۱۳ دی ماه- در تالار دکتر شریعتی آغاز می شود.

کد خبر 332508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.