گیتی‌پسند بازی را به داوران همیشه زحمت‌کش باخت نه آتلیه! + فیلم

باشگاه گیتی‌پسند در واکنش به بیانیه باشگاه آتلیه طهران قم، جوابیه‌ای منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایمنا، تیم فوتسال گیتی‌پسند جمعه هفته گذشته و در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال میهمان آتلیه طهران قم بود که با تساوی ۳ بر ۳ متوقف شد. باشگاه گیتی‌پسند در واکنش به حواشی این دیدار، بیانیه‌ای صادر و در آن از داوری این بازی گلایه کرد. الیته باشگاه آتلیه طهران قم نیز دست روی دست نگذاشت و جواب اطلاعیه گیتی پسندی‌ها را داد.

اما گویا این رشته سر دراز دارد چون باشگاه گیتی‌پسند امروز جوابیه ای در مورد بیانیه باشگاه آتلیه طهران قم صادر کرده است که در ادامه می‌آید:

«باشگاه فرهنگی ورزشی آتلیه طهران قم در واکنش به صحبت‌های قائم مقام باشگاه گیتی‌پسند مبنی بر فحاشی عده‌ای خاص از هواداران تیم آتلیه طهران قم و در رأس آن لیدر آن تیم آقای مسعود جباری، بیانیه دفاعی صادر کرده که باشگاه فرهنگی ورزشی صنایع گیتی‌پسند این اقدام ناشایست را محکوم می‌کند.

به راستی در جوار حضرت معصومه (س) زندگی کردن و درک نکردن رفتار و کردار آن بانوی شایسته بسی تعجب دارد. افتخار ایران و ایرانی داشتن شهری همچون قم در آن است، شهری که مراجع تقلید بسیار، علمای فقیه، بزرگان ارزشمند، بازیکنان شایسته و تماشاگران فهیم دارد.

باشگاه فرهنگی ورزشی صنایع گیتی‌پسند هیچگاه تماشاگران فهمیم قمی را مورد خطاب قرار نداده و کماکان بر این اعتقاد است تنها عده‌ای محدود که به طور مشخص از سوی نفرات خاص تحریک شده بودند دست به رفتار ناشایست همچون ضربه مشت حین بازی به سرپرست تیم گیتی‌پسند، لرزاندن دروازه و فحاشی علیه ملی‌پوشان گیتی‌پسند به‌ویژه سپهر محمدی داشته‌اند. در اینجا سوالی در ذهن اهالی ورزش نقش می‌بندد. آقایان به‌راستی فحاشی به سنگربانی که برای بالا رفتن پرچم ایران از جان مایه می‌گذارد و همیشه در ورزش به مرد اخلاق و فرهنگ معروف است شایسته است؟ بهتر نیست باشگاه محترم آتلیه طهران قم به جای دفاع، این رفتار ناشایست عده‌ای تماشاگرنما را محکوم کند؟!

همچنین باید از کمیته فوتسال نیز قدردانی کرد که ناظر ویژه برای این دیدار انتخاب کرد که به جای کنترل رفتار ناشایست تماشاگران (پرتاب ترقه داخل زمین، حمله و فحاشی به سپهر محمدی و ملی‌پوشان، ورود تماشاگران بعد گل به داخل زمین و ...) با شکستن تخمه، خود را سرگرم کند.

ضمن آنکه کمیته داوران کمافی السابق سنگ تمام گذاشت و داورانی را انتخاب کرد که بیش از بازی، ترس جان خود را داشتند و چه زیبا با سوت‌های اشتباه نتیجه مسابقه را به یک‌باره تغییر دادند!

در پایان یادآور می‌شود، باشگاه فرهنگی ورزشی صنایع گیتی‌پسند با وجود پخش زنده این دیدار که بسیاری از صحنه‌های آن از دید کارگردان تلویزیونی مغفول ماند، فیلم اثبات کننده رفتار و کردار ناشایست تعدادی از هواداران قمی را از زوایای گوناگون در اختیار دارد.

برای تماشای این فیلم اینجا کلیک کنید.

کد خبر 332504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.