شهر لباس نو به تن می‌کند

رییس اداره ممیزی درآمد شهرداری اصفهان گفت: ساکنان بافت فرسوده شهر اصفهان می توانند با تخفیف ۷۰ درصدی تراکم ساختمانی، منازل و محله خود را نوسازی کنند.

مهدی زارعی در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: شهرداری اصفهان به منظور تشویق شهروندان ساکن در بافت فرسوده به ساخت و ساز، طرح تخفیف ۷۰ درصدی تراکم ساختمانی را پیش بینی کرده است.

وی افزود: البته در صورت پرداخت نقدی شهروندان می توانند از تخفیف بیشتری استفاده کنند که در این شرایط در مجموع به حدود ۸۰ درصد خواهد رسید.

رییس اداره ممیزی درآمد شهرداری اصفهان ادامه داد: اکنون فرصت خوبی برای ساکنان بافت فرسوده است تا در قالب تجمیع پلاک های ریزدانه و استفاده از بسته های تشویقی نسبت به نوسازی منازل خود اقدام کنند.

زارعی به ارایه بسته تشویقی ساخت و ساز اشاره کرد و گفت: علاوه بر تخفیف تراکم ساختمان در بافت فرسوده به تازگی شهرداری بسته تشویقی ساخت و ساز را برای تمامی شهروندان ارایه کرده است.

وی ادامه داد: بر اساس این بسته تشویقی متقاضیان صدور پروانه ساختمانی می توانند در ۳ بازه زمانی ۲۹ آبان تا۳۰ آذر، اول دی ماه تا ۱۵ بهمن ماه و از ۱۶ بهمن ماه تا ۲۸ اسفند ماه مشمول اهدا بخشی از ارزش افزوده تجاری و تراکم مسکونی به ترتیب ۱۵ درصد، ۱۰ درصد و پنج درصد شوند البته در صورت پرداخت نقدی این تخفیف در این بازه زمانی به ترتیب شامل ۳۵درصد، ۳۰درصد و ۲۵ درصد خواهد بود.

کد خبر 332503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.